Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 09 24

Šiauliečių pulkai šturmavo naująją PUMA išparduotuvę

Ketvirtadienį Šiauliuose į išparduotuvių ir pramogų centrą „Bruklinas“ suplūdo šimtai žmonių, norinčių pirmieji patekti į ką tik duris atvėrusią PUMA sporto ir laisvalaikio prekių išparduotuvę.
Parduotuvės šturmas
Parduotuvės šturmas

„PUMA išparduotuvės sėkmė Vilniuje, o dabar ir karštas atidarymas Šiauliuose rodo, kad mūsų tautiečiai ir sunkmečiu neatsisako kokybiškų garsiu prekės ženklu pažymėtų daiktų, tačiau siekia šių prekių įsigyti pigiau. Džiaugiamės verslo sėkme, tačiau taip pat norime atsiprašyti žmonių, kurie norėdami pirmieji patekti į išparduotuvę dėl susidariusios spūsties patyrė nepatogumų“, – sako PUMA Baltijos regiono vadovas Šarūnas Kulvietis.

PUMA išparduotuvėje prekiaujama apie 350 modelių sportinių batelių, kurių kaina prasideda nuo 49 litų, 600 modelių drabužių, kainuojančių nuo 25 litų, taip pat vos nuo 15 litų kainuojančių 220 modelių firminių aksesuarų. Prekių asortimentas parduotuvėje bus pildomas nuolat pepriklausomai nuo sezoniškumo. 

Išparduotuvių ir pramogų centro vadovė Almena Dankienė sako, pasaulyje populiarios firminės išparduotuvės, prekiaujančios vieno prekės ženklo gaminiais, yra „Bruklino“ siekiamybė. „PUMA atidarymas yra pirmas didelis žingsnis į priekį, tačiau tikrai ne paskutinis, nes šiuo metu jau deramasi ir su kitų pasaulyje žinomų prekės ženklų atstovais dėl jų išparduotuvių atidarymo pas mus,“ – sako vadovė.

26 tūkts kv.m. užimantis išparduotuvių ir pramogų centras „Bruklinas“ buvo atidarytas 2007 m. Šiuo metu jame veikia 130 parduotuvių ir 6 kavinės bei restoranai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?