Dar prieš pusmetį Šiaulių savivaldybės transporto priemonių parką sudarė 14 lengvųjų automobilių ir du mikroautobusai.
Du lengvieji jau parduoti aukciono būdu. Dar vienas laukia savo eilės. Vietoje jų bus perkamas naujas. Pagrindinis privalumas – ekonomiškumas. Be to, naujai nupirktam automobiliui iškart bus įmontuota dujų įranga.
„Gali būti, kad parkas sumažės ir perpus – iki septynių automobilių. Savivaldybės darbuotojai raginami važinėti savais automobiliais, tačiau turės galimybę pasinaudoti ir valdiškais“, – tikino meras.
Jo teigimu, važiuoti nuosavu automobiliu ne tik ekonomiškiau, bet kartais daug patogiau.
Naujasis automobilis greičiausiai bus skirtas administracijai. Meras dešimties metų senumo „VW Passat“ nesiskundžia – važiuos juo į oficialius renginius, į kuriuos nebus patogu vykti nuosavu „Volvo“.
„Mano tikslas, kad žmonės kaip galima daugiau naudotų savo asmeninius automobilius, o savivaldybė padengs išlaidas degalams“, – kalbėjo meras.
O jei darbuotojai važiuos dujomis, bet pateiks čekius, lyg važiavo benzinu? „Tai tik sąžinės reikalas, tačiau ir tuomet bus pigiau nei važiuoti valdišku automobiliu“, – atsakė meras.
A.Visockas stebisi, kodėl Šiaulių ir kitos Lietuvos savivaldybės iki šiol taip nesielgia. Jis pacitavo įstatymą, apibrėžiantį Savivaldybės turto racionalų naudojimą: „Dabar šis turtas buvo naudojamas neracionaliai. Jokių ekonominių stebuklų čia nėra. Ir tai ne ta vieta, kur mes sutaupysime daugiausiai pinigų. Tik apmaudu, jog iki šiol nebuvo laikomasi tokios tvarkos.“