2022 11 28

Širdyje liberalas V.Grubliauskas aiškina, kodėl tapo socialdemokratu ir vėl sieks valdyti Klaipėdą

Tris kadencijas Klaipėdai vadovavęs Vytautas Grubliauskas šių metų pavasarį buvo paskelbęs, kad nebesieks ketvirtosios kadencijos mero poste. Tačiau artėjant žiemai persigalvojo. Ir dar nutarė, kad mero posto vėl sieks su socialdemokratų partija, nors iki šiol buvo laikomas liberalių pažiūrų politiku. V.Grubliauskas portalo 15min video laidoje „15/15“ bandė paaiškinti savo pasirinkimo priežastis.
Vytautas Grubliauskas
Vytautas Grubliauskas / Luko Balandžio / 15min nuotr.

– Pirmiausia grįžkim truputį atgal. Svarstėte apskritai ketvirtą kartą nekandidatuoti. Priminkite, kodėl buvo tokie svarstymai jus aplankę?

– Gal patikslinčiau šiek tiek – aš iš pat pradžių sakiau, kad tikrai kandidatuosiu kaip pretendentas į miesto tarybos narius naujoje kadencijoje, tačiau buvau labiau apsisprendęs nebekandidatuoti į mero poziciją, nedalyvauti tiesioginiuose mero rinkimuose.

Tai toks apsisprendimas kadencijos pradžioje tikrai buvo, galima tai suprasti po įnirtingų rinkiminių kovų, juo labiau starto ne tokio lengvo ir koalicijos formavimo proceso nelabai lengvų niuansų. Tai toks nusistatymas arba tokia nuomonė tuo metu tikrai buvo. Ir aš neslėpiau, tą pakankamai atvirai visada sakiau.

Na, gyvenimas keičiasi, gyvenimas keičiasi dažnai neatpažįstamai arba situacijos keičiasi visiškai kitaip, negu tai atrodė prieš 2-3 metus, todėl dabar dalyvausiu ne tik rinkimuose į Klaipėdos miesto tarybos narius, bet ir kaip socialdemokratų partijos kandidatas į Klaipėdos mero poziciją.

– Kodėl pasikeitė jūsų planas, jeigu svarstėte nekandidatuoti į merus, o paskui nusprendėte vis tik tai daryti?

– Na, visų pirma galbūt aš, naudodamasis proga, paneigčiau tą tokį dabar, matyt, sąmoningai galbūt sukamą, kuriamą naratyvą, kad nuo kažko pabėgo, kažką išdavė, kažką nuvylė, kažką apvylė...

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis