Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 10 07

Siūloma nustatyti fiksuotą taksi mokestį važiuojant iš oro uosto ir į jį

Vilniaus savivaldybės vadovai siūlo nustatyti fiksuotą mokestį, kiek kainuotų kelionė taksi iš oro uosto iki miesto centro arba iš miesto centro į oro uostą. Anot jų, taip būtų išvengiama sukčiavimo atvejų, dėl kurių nuolat skundžiasi Vilniuje besilankantys turistai, kuriems neretai tenka už taksi paslaugas mokėti milžiniškas sumas.
Taksi
Užsieniečiai skundžiasi esantys apgaudinėjami Vilniaus taksistų. / E. Ovčerenko/15min.lt nuotr.

„Taksometras taksi sukosi greičiau negu derėtų ir kelionė nuo oro uosto iki „Radisson Blu“ man atsiėjo 80 Lt. Manau, kad jie mane apvogė. Pirmas įspūdis nekoks.“  Tai tik vienas iš Vilniaus miesto svečių atsiliepimų apie tai, kokią paslaugą jie gauna vos atskridę į mūsų šalį. Su panašiais skundais dėl taksi vairuotojų darbo į sostinės savivaldybę, kultūros informacijos centrus kreipiasi ir užsieniečiai, ir vietos gyventojai.

Kenkia Vilniaus įvaizdžiui

Anot Vilniaus mero Viliaus Navicko, susidaro įspūdis, kad taksi vairuotojai, sutinkantys atvykstančius turistus oro uoste, dirba tarsi norėdami pakenkti geram Vilniaus vardui. „Tapo normalu grįžus į Vilnių taksi kviestis telefonu, o ne naudotis oro uosto teritorijoje esančių taksistų paslaugomis. Galbūt galėtume paleisti papildomą autobusą naktį, tačiau kituose pasaulio miestuose tai sprendžiama paprasčiau: nustatomas fiksuotas mokestis, kiek kainuoja kelionė taksi iš oro uosto iki miesto centro. Nustačius tokią kainą ir ją užrašius automobiliuose, taps aišku, kiek reikia mokėti“, – sakė sostinės meras.

Tačiau norint įvesti tokią naujovę, savivaldybės vadovų teigimu, būtina, kad Susisiekimo ministerija pakeistų galiojančiuose teisės aktuose esantį punktą, kad taksi automobiliai negali vežti keleivių, jeigu taksometras yra išjungtas. „Esame kalbėję su taksi asociacijomis, jų atstovai lyg ir sutinka. Bent tris kartus kreipėmės į Susisiekimo ministeriją, tačiau teigiamo atsakymo nesulaukiama“, – sakė V.Navickas.

Susisiekimo ministerija, atsakydama į savivaldybės kreipimąsi, teigė, kad keleivių vežimas taksi nėra socialiai būtina paslauga, kaip keleivių vežimas reguliaraus vietinio susisiekimo autobusų  (troleibusų) maršrutais, ir kadangi taksi paslaugomis naudojasi nedidelė dalis gyventojų, paprastai gaunančių didesnes pajamas, todėl vežėjai turėtų nustatyti tokius tarifus, kad jų veikla būtų pelninga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos