„13 valandą atvykau į VMI, pasiėmiau numeriuką. Eilė, kaip visada, judėjo labai lėtai. Tik kelios darbuotojos dirbo, o ir tos neskubėjo – tai charakteringa VMI. Laukiam laukiam, švieslentės numeriai užsidega su didžiulėmis pertraukomis arba neužsidega išvis. Apie 16 valandą žmonės sunerimo ir pradėjo teirautis, kodėl nejuda eilė. Viršininkė pasakė, kad „užlūžo kompiuteriai“. Galėjo paskelbti iškart, kad atsitiko bėda, taisymas užtruks tiek ir tiek, mes tą suprastume. Bet kam sėdėti ir tylėti? Tai absoliutus nesiskaitymas su žmonėmis“, – dėstė moteris.
Irena prisipažino, kad jei tai būtų pirmas toks įvykis, į redakciją nebūtų skambinusi. Jos teigimu, žmonės kiekvienąkart taip ilgai VMI laukia paprasto verslo liudijimo išdavimo.
Portalui susisiekus su Vilniaus apskrities VMI atstovu Tomu Šileika, šis teigė, kad kompiuterių darbas buvo sutrikęs tik apie 16 val., o ankstesnių gedimų neužfiksuota. Dėl tokio skambučio specialistas atrodė nustebęs.
Vilniaus AVMI Mokestinių prievolių departamento direktorius Mindaugas Almantas teigė, jog pirmomis mėnesio dienomis visą laiką padaugėja gyventojų, atvykstančių išsiimti ar pratęsti verslo liudijimų.
„Apgailestaujame, kad dėl didelio mokesčių mokėtojų antplūdžio šiandien verslo liudijimų išdavimo procesą visoje Lietuvoje šiek tiek apsunkino laikini programinės įrangos trikdžiai. Šie trikdžiai identifikuoti ir yra šalinami. Vien tik iki 17 val. Vilniaus AVMI darbuotojai aptarnavo daugiau kaip 900 gyventojų. Dar 60 laukia savo eilės, bet visi jie bus aptarnauti šiandien“, – žadėjo M.Almantas.
Jis priminė, kad, norint pratęsti ar nutraukti verslo liudijimus, tai padaryti galima ir namie, prisijungus prie VMI interneto svetainės.
Tuo tarpu skaitytoja Irena teigė, kad po to, kai 15min.lt kreipėsi šiuo klausimu į VMI, staiga baigėsi kompiuterių lūžimai ir darbas užvirė sparčiu tempu. „Pirmoje salėje prasidėjo lakstymas, visos darbuotojos staiga pasidarė tokios malonios. Bet juk ir be redakcijos įsikišimo tai galėjo padaryti“, – sakė moteris.