Klaipėdietė Dovilė prieš porą savaičių skelbimų svetainėje įkėlė pranešimą apie parduodamą vaikišką lovytę. „Netrukus parašė pirkėjas, ėmė klausinėti, kokie defektai, kiek galiu nuleisti kainą. Galop parašė, kad pirks. Tada pradėjo aiškinti, kad jis iš Utenos, atsiųs kurjerį, kuris ir išveš lovytę. Pasakiau, kad ji neišardyta. Sulaukiau atsakymo, kad kurjeris ją ir išsiardys. Pagalvojau, kad labai įdomus kurjeris. Taip ir parašiau. Atrašė, kad tikrai išardys ir tikrai išveš. Na, sutikau. Tik dar parašiau, kad pervestų pinigus ir galės vežtis. Vietoje pinigų sulaukiau štai tokios nuorodos“, – pasakojo Dovilė.
Atsiųsta nuoroda turėjo siuntų kompanijos DPD elementą. Tariamas pirkėjas ragino „sekti nuorodą“, nurodyti savo adresą, vardą, pavardę, telefono numerį, tada esą ir pinigai pasieks sąskaitą. Po tariamos perlaidos esą susisieks kurjeris ir paims siuntinį.
Dovilė šiam pirkėjui palinkėjo sėkmės ir toliau ieškojo pirkėjo savo vaiko išaugtai lovelei.
Plungiškė Rūta, bandanti parduoti vežimėlį, pastebėjo, kad sukčiai itin suaktyvėję. Įdėjus skelbimą – pradėjo rašinėti tie, kuriems kurjeriai ir prekes supakuos, ir į penktą aukštą užlips. Svarbu, kad pardavėjas paspaustų nuorodą ir suvestų duomenis.
„Tačiau viena žinutė pranoko kitas. Moteris aiškino, kad jai vežimėlis labai reikalingas, pradėjo aiškinti, kad jos vyras – DPD verslo klientas. Esą už daiktą ir kurjerio paslaugas galima sumokėti per DPD. Man atsiuntė nuorodą, kur turiu suvesti savo kortelės numerius. Sukėlė įtarimų, todėl pasiskambinau į kompaniją ir man išsyk pasakė, kad galėjau susidurti su sukčiais“, – pasakojo moteris.