Tvarkos ir įstatymų sargai grūmoja pirštu – taip gąsdinti gyventojų nevalia – ir tikina, kad greitai ši reklama dings iš sostinės gatvių.
Savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas Marius Švaikauskas „15min“ sakė, kad ši reklama buvo pastebėta dar gegužės mėnesį. Vasarai artėjant į pabaigą viešosios tvarkos sergėtojai nutarė, kad tai – agresyvi komercinė reklama.
„Mes ten matome ir prievartą, ir fizinės jėgos panaudojimą. Tokia reklama gali apriboti vartotojo pasirinkimo laisvę, moralę pažeisti“, – teigė savivaldybės pareigūnas.
Surinkta informacija apie pažeidimus buvo perduota Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai, vėliau – Valstybinei ne maisto produktų inspekcijai, kuri ir turėtų nubausti agresija klientus viliojančią įmonę.
„Jei geranoriškai susitvarko įmonė, tai gali būti tik įspėjimas, jei ne, tai bauda gali būti nuo tūkstančio litų iki 30 tūkst. Lt. Jei jie neįžiūrės to pažeidimo, tai tikrai mes taikysime savo taisykles. Bet kokiu atveju, tokia reklama tikrai nepuošia miesto ir tikrai negalės likti“, – sakė M.Šveikauskas.
Bendrovės „Nacionalinis žalos ir skolų išieškojimo centras“ atstovai nurodė jokių įspėjimų dėl netinkamos reklamos negavę ir teigia nesuprantantys, už ką tą baudą turėtų gauti.