Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 08 01

Skolas sugrąžinti žada jėga

Skolų turintys vilniečiai turėtų sunerimti – sostinėje veikianti skolų išieškojimo įmonė „Nacionalinis žalos ir skolų išieškojimo centras“ skelbiasi esanti galingesnė už mafiją. Įmonės automobilis su ginkluotu žmogaus muliažu ant stogo skleidžia žinią: „Į mus kreipiasi net mafija.“
skola
Skola. / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Tvarkos ir įstatymų sargai grūmoja pirštu – taip gąsdinti gyventojų nevalia – ir tikina, kad greitai ši reklama dings iš sostinės gatvių.

Savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus vedėjas Marius Švaikauskas „15min“ sakė, kad ši reklama buvo pastebėta dar gegužės mėnesį. Vasarai artėjant į pabaigą viešosios tvarkos sergėtojai nutarė, kad tai – agresyvi komercinė reklama.

„Mes ten matome ir prievartą, ir fizinės jėgos panaudojimą. Tokia reklama gali apriboti vartotojo pasirinkimo laisvę, moralę pažeisti“, – teigė savivaldybės pareigūnas.

Surinkta informacija apie pažeidimus buvo perduota Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai, vėliau – Valstybinei ne maisto produktų inspekcijai, kuri ir turėtų nubausti agresija klientus viliojančią įmonę.

„Jei geranoriškai susitvarko įmonė, tai gali būti tik įspėjimas, jei ne, tai bauda gali būti nuo tūkstančio litų iki 30 tūkst. Lt. Jei jie neįžiūrės to pažeidimo, tai tikrai mes taikysime savo taisykles. Bet kokiu atveju, tokia reklama tikrai nepuošia miesto ir tikrai negalės likti“, – sakė M.Šveikauskas.

Bendrovės „Nacionalinis žalos ir skolų išieškojimo centras“ atstovai nurodė jokių įspėjimų dėl netinkamos reklamos negavę ir teigia nesuprantantys, už ką tą baudą turėtų gauti.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos