Baigiantis aktyviajam sezonui „Smiltynės perkėla“ pranešė apie pakitusį keltų grafiką. Jis peržiūrimas kiekvienais metais atėjus rudens ir žiemos sezonui, kai pastebimai sumažėja besikeliančių poilsiautojų, sumažėja transporto srautas.
Tačiau šių metų pokyčiai sukėlė nerimo Neringos gyventojams. Taigi kompromisų sieks ir jiems atstovaujanti vietos valdžia.
„Šiemet papildomai yra išimti reisai, kurie yra nerentabilūs, t. y. reisai, kuriais perkeliama labai mažai transporto priemonių ar keleivių. Suprantame, kad keletui klientų grafikas bus mažiau patogus, gal reikės labiau pasiplanuoti kelionės laiką, bet didžiajai daliai klientų grafiko pokyčiai yra palankūs“, – teigė „Smiltynės perkėlos“ Pardavimų ir klientų aptarnavimo direktorius Darius Undžys.
Pabrėžiama, kad Naujojoje perkėloje reisai, kuriais daugelis keliasi į darbus ar po darbų, yra paliekami dažnumu kas 20 min.
Budintis keltas visą parą yra pasiruošęs perkelti specialų transportą, t. y. greitąją pagalbą, ugniagesius, policiją.
D.Undžys teigė, kad grafiko pakeitimo motyvas globalus: ekonominė situacija ir energetinių išteklių stygius. Skaičiuojama, kad ir keleivių srautas, palyginus su praėjusiais metais, yra sumažėjęs apie 20 proc.
„Energetinius išteklius turime naudoti efektyviai tiek dėl jų stygiaus, tiek dėl stipriai išaugusios kainos. Bendrovė visada naudoja energetinius ir kitus išteklius rasdama balansą tarp „patogus grafikas“ ir „racionalus grafikas“. Šios dienos situacija verčia perskaičiuoti, nes patogaus grafiko palaikymo kaina išaugo, racionalumo nebėra. Grafikas šiam žiemos sezonui bus mažiau patogus, bet, tikimės, vasarą viskas stos į savo vėžes“, – teigė pašnekovas.
Vasaros sezonui „Smiltynės perkėla“ buvo įdarbinusi papildomai sezoninių darbuotojų.
Šiais metais per aštuonis pirmuosius mėnesius „Smiltynės perkėla“ perkėlė 2,1 mln. keleivių ir 534 tūkst. automobilių.