2017 03 13

Smunka „valstiečių“ populiarumas, gyventojų pasitikėjimas Vyriausybe

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos populiarumas per mėnesį smuktelėjo 4,6 procentinio punkto, 7,2 punkto sumažėjo ir teigiamas Vyriausybės vertinimas.
Saulius Skvernelis, Gabrielius Landsbergis
Saulius Skvernelis, Gabrielius Landsbergis / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Bendrovės „Spinter tyrimai“ portalo delfi.lt užsakymu vasarį atlikta visuomenės apklausa rodo, kad jei rinkimai vyktų artimiausią savaitgalį, už „valstiečius“ balsus atiduotų 21,9 proc. rinkėjų (gruodį – 26,5 proc.). „Valstiečių“ populiarumas reikšmingai pasikeitė nuo geriausio jų įvertinimo gruodį, kuomet už juos balsavę būtų 30,7 proc. rinkėjų.

Antri pagal populiarumą išlieka Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai, už juos savo balsą atiduotų 12,9 proc. (sausį – 13,4 proc.) rinkėjų, už socialdemokratus – 7,7 proc. (10,2 proc. sausį) rinkėjų. Liberalų sąjūdis sulauktų 6,4 proc. (sausį – 6,1), „Tvarka ir teisingumas“ – 3,1 proc. (3 proc. sausį), Darbo partija – 1,8 proc. (sausį – 2 proc.) rinkėjų palankumo.

Apklausa rodo, kad nežymiai smuktelėjo ir premjero S.Skvernelio reitingai: jį, kaip geriausiai tinkantį ministro pirmininko pareigoms įvardijo 36,8 proc. respondentų (sausį – 39,9 proc.), antrasis respondentų įvardytas kandidatas į premjerus Gabrielius Landsbergis sulaukė palankaus 9,6 proc. apklaustųjų įvertinimo.

Krintant „valstiečių“ reitingams, Vyriausybės vertinimas taip pat sumenko 7,2 procentinio punkto: teigiamai Vyriausybės veiklą vertino 38,6 proc. respondentų (sausį – 45,8). Gyventojų nuomonės buvo klausiama dar iki Vyriausybei pateikiant programos įgyvendinimo priemonių planą. Apklausa atlikta vasario 17–24 dienomis, apklausta 1011 gyventojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis