2022 12 25

Šnipiškių gatvę norima pritaikyti laisvalaikiui, šventėms, prekybai

Sostinės centre, šalia Žaliojo tilto esančią Šnipiškių gatvę miesto valdžia siekia atnaujinti ir labiau pritaikyti gyventojams – norima, kad erdvė būtų pritaikyta leisti laisvalaikį, pramogauti. Idėjų, kaip išnaudoti šią erdvę, dar ieškoma.
Metaliniai karkasai ant Žaliojo tilto Vilniuje
Metaliniai karkasai ant Žaliojo tilto Vilniuje / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Pasak savivaldybės, norima sukurti unikalią erdvę, kuri sujungtų senąjį ir naująjį miesto centrą, ji turėtų būti ne tik tranzitinė vieta, bet tarsi miesto aikštė, kur norisi būti.

„Šnipiškių gatvė yra maždaug 300 metrų ilgio pėsčiųjų promenada, kuria kasdien praeina šimtai miestiečių, tačiau iki šiol ji ir tebuvo tranzitinė gatvė, neišnaudota kaip viešoji erdvė. Todėl planuojama promenadą keisti – sukurti unikalią, reprezentatyvią, tvarią ir visais metų laikais patogią miestiečiams erdvę“, – BNS teigė savivaldybės Miestovaizdžio skyriaus patarėja Rūta Matonienė.

Šnipiškių gatvė yra centrinėje Vilniaus dalyje, Šnipiškėse, ji prasideda nuo Kalvarijų ir Upės gatvių sankirtos, eina šalia šv. Arkangelo Rapolo bažnyčios ir Vilniaus centrinės universalinės parduotuvės iki viešbučio „Radisson Blu Hotel Lietuva“.

Pasak R.Matonienės, pirmiausia savivaldybė ieško idėjų, todėl skelbs projekto konkursą. Šiuo metu konsultuojamasi su rinkos dalyviais, o sausį planuojama paskelbti projekto konkursą. Vėliau bus rengiamas techninis projektas.

„Rekonstrukcijos darbų pradžią kol kas prognozuoti sunku, greičiausiai jie prasidėtų 2025 metais“, – sakė savivaldybės atstovė.

Numatoma, kad viso projekto vertė neviršys 3,25 mln. eurų.

Savivaldybė skelbia kad teritorijoje norima atnaujinti ir praturtinti želdinius, išsaugant medžius, pertvarkyti pėsčiųjų ir dviratininkų eismo sprendinius. Norima erdvę naudoti miesto renginiams, šventėms, prekybai, reklamai, lauko kavinių įrengimui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis