2017 01 31

Socialinė reklamos kampanija „Netapk alkoholio vergu“: pasiekta 2 mln. auditorija

2016 metų rugsėjo–gruodžio mėnesiais dviejuose skaitomiausiuose Lietuvos portaluose – 15min ir Delfi – bei UAB „JCDecaux Lietuva“ lauko reklamos stenduose vyko socialinės reklamos kampanija „Netapk alkoholio vergu“. Ji aktyviai skatino žmones susimąstyti apie alkoholio vartojimo žalą bei grėsmes, o taip pat siekė populiarinti laisvalaikį be alkoholio.
Laisvė
Laisvė / „Fotolia“ nuotr.

Socialinės reklamos kampanija 2016 metais iš dalies buvo finansuojama Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo lėšomis.

Pasiekta didesnė nei 2 mln. auditorija

Projekto „Netapk alkoholio vergu“ metu buvo sukurta vaizdinės socialinės reklamos kampanija, kurioje buvo naudojami geranoriškai prie projekto prisidėjusių aukštų profesinių tikslų pasiekę žmonės. Iniciatyvos veidais tapo sportininkas Antanas Kavaliauskas bei populiaraus atlikėjas Donatas Montvydas, kurie ragino žmones susimąstyti, nepulti į alkoholio spąstus, netapti jo vergais.

Skaitomiausiuose naujienų portaluose taip pat buvo sukurti alkoholio žalą atskleidžiantys bei sveiką, blaivų gyvenimą populiarinantis turinio projektai.

Su portalo 15min kampanijos tekstais galite susipažinti spustelėję čia.

Kampanijos „Netapk alkoholio vergu“ vykdymo laikotarpiu naujienų portaluose buvo sukurti ir paviešinti 25 tekstai, kuriuos perskaitė daugiau kaip 880 tūkst. skaitytojų. Socialinės kampanijos skydeliai didžiausiuose portaluose buvo parodyti daugiau kaip 80 mln kartų ir pasiekta 2 mln. auditorija.

UAB „JCDecaux Lietuva“ lauko reklamos stenduose kampanija truko 4 savaites, ji apėmė 6 Lietuvos miestus, kuriuose buvo naudojamos 127 plokštumos. Pasiektas kontaktų skaičius – daugiau nei 18 mln.

Sulaukė skaitytojų susidomėjimo

Vertindamas „Netapk alkoholio vergu“ rezultatus projekto vadovas dr. Donatas Večerskis teigė, kad alkoholio vartojimo tema, alkoholio vartojimo keliamos grėsmės bei sveiko, blaivaus gyvenimo paieškos ypatingai domina skaitytojus. Tai, pasak vadovo, matyti pagal pasiektus rezultatus – skaitytojai aktyviai skaitė tekstus, dalyvavo apklausose bei diskutavo, dalinosi projekto informacija socialiniuose tinkluose.

Anot projekto vadovo, 2017 metais prie kampanijos prisijungti ir taip ją pratęsti išreiškė norą viena su alkoholio gamintojais susijusi organizacija, tačiau įvertinus kampanijos dalyvių nepritarimą ir kitus tokio bendradarbiavimo aspektus, nutarta šio bendradarbiavimo atsisakyti.

Apibendrinti kampanijos rezultatus galime vieno mūsų straipsnio herojaus, 28-erių metų tauragiškio Donato Gimbuto mintimi:

Užduokite sau klausimą – kas ką valdo? Ar jūs savo gyvenimą ir pasirinkimus, ar alkoholis visa tai? Jeigu viskas jūsų valioje, tuomet kokios bėdos pakeisti taurės turinį kuo nors kitu? Juk dažnai vakarėliuose ką nors gurkšnoti tebūna įprotis. Tad kodėl negurkšnoti vandens, sulčių ar kažko panašaus?

Jei yra baimė ar stresas dėl galimo jūsų pasirinkimo atmetimo iš aplinkinių, tada reikia pasirinkti, ar norite pokyčių, ar toliau gyvensite žinodami, kad atitinkamoje aplinkoje esate pageidaujami tik būdami apsvaigę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų