Vilniaus gatves šiemet valo daugiau barstytuvų, o iš 7500 tonų druskos, kuri buvo paruošta sezono pradžioje, jau sunaudota 5500 tonų. Tačiau net ir tai neleidžia vairuotojams džiaugtis gerai nuvalytomis ir laiku pabarstytomis gatvėmis – pirmadienį pradėjus smarkiai snigti mieste susidarė kilometrinės spūstis.
Tačiau miesto tarnybos, kurių pagrindinis uždavinys užtikrinti vairuotojų ir pėsčiųjų saugumą, tikino, jog imtasi visų įmanomų priemonių, kad eismas mieste gerėtų.
Gatvių valymą kelininkams sunkina labai sudėtingos oro sąlygos. Šiais metais laikosi pakankamai žema temperatūra (nuo –10 iki –16 laipsnių Celsijaus), dažni krituliai, sniegas. Druska sniegą tirpina tik tada, jeigu termometrai rodo ne daugiau negu 12–14 laipsnių šalčio, todėl žema temperatūra trukdo spartesniam darbui. Dažniau berti druskos neįmanoma, mat būtų susiduriama su aplinkosauginėmis problemomis – nuo per didelio druskos kiekio kentėtų šalia kelio esantys augalai ir gelžbetoniniai statiniai.
Sostinės gatvės barstomos naktį arba viduryje dienos. Stengiamasi vengti „piko“ valandų, nes tada barstytuvas su kitais eismo dalyviais stovi vienoje eilėje ir negali atlikti savo darbo. Ryte gatvės pradedamos barstyti apie 4 val., o baigiamos 7 val., prieš gyventojams išvažiuojant į darbą. Pagal esamus reikalavimus, visos gatvės turi būti visiškai nuvalytos ir pabarstytos praėjus ne daugiau kaip 6 val. nuo to laiko, kai nustoja snigti.
Pirmiausia barstomos greito eismo gatvės ir gatvės, kuriomis važiuoja visuomeninis transportas, taip pat autobusų bei troleibusų sustojimo ir stovėjimo aikštelės. Kelininkai skundžiasi, kad problemų sukelia netvarkingai, draudžiamųjų ženklų zonose ar kampu į važiuojamąją dalį statomi automobiliai ir prašo gyventojų nepalikti automobilių netvarkingai.