Sostinės gyventojai ir juridiniai asmenys dažniausiai internetu teikia pranešimus ir prašymus Savivaldybei, kreipiasi dėl pažymų apie deklaruotą gyvenamąją vietą, teikia valstybinės žemės nuomos mokesčio deklaracijas, užsisako leidimus įrengti išorinę reklamą bei kt.
Populiariausios e. paslaugos – registracija į darželius, leidimai važiuoti didelio gabarito transporto priemonėmis, gyvenamosios vietos deklaravimas, vienkartinė išmoka vaikui.
Palyginus E. paslaugų vartotojų ir bendrą interesantų skaičiaus santykį matyti, kad elektroninių dokumentų naudojimo ir e.pasalaugų vartotojų skaičius Vilniuje per pastaruosius ketverius metus išaugo beveik 8 kartus – jau dabar pasiektas strategijoje 2020 metams užsibrėžtas rodiklis.
Registruoja problemas
Per pastaruosius keletą metų ypač išaugo juridinių asmenų, besinaudojančių e. paslaugomis, skaičius.
Pastebėtas miesto problemas sostinės gyventojai registruoja internetu – Savivaldybės tinklapyje, skiltyje „Miesto problemos“. Praėjusių metų sostinės problemų el. registro ataskaita rodo, jog dažniausiai vilniečiai atkreipė dėmesį į gatvių priežiūrą ir tvarkymą, eismo organizavimą, aplinkos tvarkymą ir stovėjimo tvarkos pažeidimus mieste. Pranešę apie miesto problemas vilniečiai vėliau internetu gali stebėti, kas yra atsakingas už problemos sprendimą bei pačią problemos sprendimo eigą.
Portale veikia ir yra nuolat tobulinamas interaktyvusis žemėlapis, kuriame galima matyti miesto detaliuosius planus, statybų leidimus, vietinės rinkliavos zonas ir kitą aktualią informaciją.
Įvertinta pasauliniu lygmeniu
Savivaldybės darbuotojai, naudodami elektroninį parašą ir atsisakydami popierinių dokumentų, daugiau kaip 21 proc. sumažino spausdinių kiekį.
Įdiegė prie 10-metį
Prieš dešimtmetį, tik pradėjus interesantus aptarnauti vieno langelio principu, Vilniaus savivaldybė teikė 4 elektronines paslaugas gyventojams, šiais metais jų yra jau apie 100.
Per 2011-2014 m. laikotarpį jau suteikta apie 52 000 el. paslaugų.