„Rinka toliau ritasi žemyn, pagerėjimo ar atsigavimo tendencijų kol kas nepastebime. Klientai ir toliau linkę taupyti, ieško būdų pigiau įsigyti paslaugas ir laukia akcijų, specialių pasiūlymų“, – „Verslo žinioms“ teigė „Neo aljanso“ rinkodaros ir pardavimo vadovė Svetlana Kavina.
Devynis sporto klubus „Impuls“ valdanti bendrovė šiemet planuoja apie 35 proc. mažesnę apyvartą nei 2008-aisiais, kai ji buvo 31,5 mln. litų.
„Palyginti su 2008-aisiais, karpome kainas apie 20 proc., dažniau nei anksčiau taikome rinkodaros akcijas, progines nuolaidas, nes pastebėjome, kad vartotojai nebeįperka mūsų paslaugų“, – vardijo S.Kavina.
Pernai bendrovė patyrė 0,843 mln. litų nuostolį, jis atsirado dėl įmonės „Švaros biuras“ akcijų pardavimo. Tačiau „Neo aljanso“ tipinė veikla buvo pelninga, šios veiklos pelnas 2008-aisiais siekė 0,22 mln. litų.