Audito kompanijos „Ernst & Young“ atstovas Linas Dičpetris, Kauno regiono plėtros tarybos nariams pristatęs kiek pakoreguotą projektą, pabrėžė: „Labai svarbu, kad Vyriausybė Kauno VLC pripažintų valstybinės svarbos ekonominiu projektu. Tuomet būtų rengiami teritorijų planavimo dokumentai, VLC valdymo modelio parinkimas, techninio projekto rengimas, reikiamos infrastruktūros įrengimas ir t.t.“.
Daugelis tarybos narių sutiko dėl sinergijos tarp visų transporto rūšių – geležinkelio, oro uosto bei autotransporto – svarbos. Prieš balsavimą tarybai buvo pasiūlyti du alternatyvūs sprendimai. Pirmasis iš jų VLC vietą numatė Karmėlavoje, o antrasis buvo pavadintas kompromisiniu, mat apėmė platesnę teritoriją, prasidedančią Palemone ir siekiančią Karmėlavą bei LEZ. Kauno regiono plėtros taryba pasirinko pastarąjį variantą.
Posėdyje dalyvavęs susisiekimo viceministras Rimvydas Vaštakas visas suinteresuotąsias puses paragino nedelsti, mat Kauno regionas, norėdamas VLC projekto įgyvendinimui gauti ES paramą, panaudoti lėšas privalo iki 2013 metų pabaigos.