06 21

Remontus Kaune lydi šmaikščios verslo spūstyse idėjos – vienas baras prajuokino visus

„Darbų intensyvumas aplink Kauną tikrai didelis ir reikalaujantis vairuotojų kantrybės“, – pripažįsta tuos darbus kone ties visais įvažiavimais į miestą vienu metu organizuojanti „Via Lietuva“. Kauniečiai kilometrines spūstis pravardžiuoja „Klebonfestu“. Daugelis jų į chaosą keliuose žvelgia per juoko prizmę. Štai vienas baras pasiskelbė norintis ties „Mega“ įrengti pramogų zoną. Neva tariasi su „festivalio“ organizatoriais. Šmaikščių verslo idėjų netrūksta.
Kleboniškio tilto eismas
Kleboniškio tilto eismas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Laba diena, klausimas festivalio „Klebonfestas“ ir „Sargėjin 2024“ organizatoriams – panašu, kad renginiai susijungė į vieną darinį.

Atstovauju kaljano barui Šilainiuose. Ties „Mega“ norime įrengti lounge zoną, kad kamštyje būtų galima normaliai parūkyti. Manome, jog toks subinės kaklelis prie Kauno turbūt dar nebuvęs.

Įkainius pristatykite A4 lape Baltijos g. 5a. Ir jei sutarsime, prašome nespręsti eismo pralaidumo klausimų. Jei galite, remontą pradėkite dar kur nors šalia. Pagarbiai, Ignas“, – tokį šmaikštų įrašą feisbuko grupėje „Kur stovi policija Kaune“ neseniai paskelbė vieno kaljano baro atstovu prisistatęs vyras.

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Kleboniškio tilto eismas
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Kleboniškio tilto eismas

Aibė „verslo“ idėjų

Šis įrašas sulaukė daugiau nei tūkstančio patiktukų. Komentaruose kauniečiai ėmė toliau plėtoti „verslo“ idėją.

Vienas jų pasiteiravo: „O kur maistas išsinešti?“. Į tai įrašo autorius atsakė: „Mes leisime atsinešti. Esam savo srities profesionalai, nenorime blaškytis.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis