„Ryanair“ išgelbės „Star1“ keleivius“, – tokio turinio pranešimą į elektroninį paštą penktadienį ryte gavo ne tik žiniasklaida, bet nors kartą „Ryanair“ skridę keleiviai. Žinutėje, kurią parengė pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ ryšių su visuomene specialistai, teigiama, kad „Ryanair“ siūlo į sudėtingą situaciją Dubline pakliuvusiems kompanijos „Star 1“ keleiviams įsigyti skrydžio bilietus www.ryanair.com.
Taip pat apdairiai primenama, į kokius Europos miestus ir iš jų „Ryanair“ skraidina iš Kaune įkurtos savo bazės.
Pateiktą informaciją papildo kompanijos Pardavimų ir rinkodaros skyriaus atstovo Laszlo Tamaso komentaras, kuriame jis nevengia kritikos konkurentams.
„Kai išgirsta apie dar vienos aviakompanijos griūtį, keleiviams labai svarbu pagalvoti, ar jų pasirinkta skrydžių bendrovė dirbs ir skraidins keleivius atėjus jų kelionės dienai. Skiskite tiesiogiai iš Kauno oro uosto į Dubliną, būdami užtikrinti, kad „Ryanair“ siūlo bilietus mažiausiomis kainomis, netaiko jokių degalų mokesčių ir turėdama 2,5 milijardo eurų grynųjų atsargas yra viena finansiškai stabiliausių aviakompanijų Europoje“, – pranešime tikino „Ryanair“ atstovas.
Priminsime, kad „Star1 Airlines“ orlaiviui dėl nuomos skolų antradienio naktį įstrigus Dubline, keleiviai buvo palikti nežinioje, o planuoti skrydžiai ėmė strigti. Ketvirtadienį „Star1 Airlines“ skrydžių į Londoną bei Žironą laikas buvo kelis kartus pakeistas, o galiausiai jie buvo atšaukti. Taip pat atšaukti skrydžiai penktadieniui iš Vilniaus į Milaną bei Londoną ir atgal. Oro uostuose įstrigę keleiviai skundžiasi, kad bendrovė juos paliko likimo valiai.