Stiprinant švietimą apie civilinę saugą ministerijoje pasirašoma trišalė sutartis

Vidaus reikalų ministerijoje (VRM) trečiadienį pasirašoma trišalė sutartis, kuria siekiama stiprinti švietimą apie civilinę saugą.
Žygimantas Gedvila/BNS nuotr. Lietuvos Raudonasis Kryžius
Žygimantas Gedvila/BNS nuotr. Lietuvos Raudonasis Kryžius

Ministerija pranešė bendradarbiavimo sutartį pasirašysianti su Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentu (PAGD) ir Lietuvos Raudonojo kryžiaus draugija. Ja siekiama stiprinti visuomenės švietimą civilinės saugos srityje, suteikti gyventojams daugiau informacijos apie pasirengimą galimoms karo ir kitoms grėsmėms, gerinti savisaugos kultūrą.

„Raudonasis Kryžius – mūsų partneris ne vienerius metus – visada jautėme ir turėjome paramą teikiant pagalbą gyventojams nelaimių metu. Pasikeitus saugumo situacijai regione, nuo šiol mus jungs ir kitas bendras tikslas – suteikti šalies gyventojams būtinų žinių, kaip elgtis ekstremaliųjų situacijų, karo metu“, – sako vidaus reikalų ministrė.

Rudenį VRM siekdama stiprinti gyventojų pasirengimą ekstremaliosioms situacijoms pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Lietuvos Katalikų Bažnyčia.

PAGD pareigūnai didžiųjų Katalikų Bažnyčios atlaidų metu specialiai įrengtose palapinėse dalijasi praktine informacija, kaip elgtis ekstremaliųjų situacijų metu, kaip susidėti išvykimo krepšį, pasirengti šeimos planą ir apsaugoti save ir artimuosius. Ministerijos teigimu, gausiai lankomų bažnyčios renginių metu ši veikla bus tęsiama ir toliau.

Kaip anksčiau skelbė ministerija, jos inicijuota informacinė civilinės saugos kampanija „Esame komanda – turime planą“ pasiekė daugiau nei 2 mln. Lietuvos gyventojų, o ekstremaliosioms situacijoms pasiruošti skirtos interneto svetainės lt72.lt lankomumas kampanijos metu išaugo trigubai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis