Pasak Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorės Juditos Simonavičiūtės, dabar detaliojo plano procedūras reikės vykdyti iš naujo.
„Turėsime arba sprendimą skųsti savo dalyje, arba kartoti procedūras. Pastarosios užtruktų 7-8 mėnesius. Kas gali pasakyti, kad po šio laiko vėl neturėsime tokios situacijos?“, – klausė direktorė. Ji teigė, kad kartojant procedūras tektų grįžti metus atgal, nors jau būtų galima kreiptis dėl į ES fondus dėl projekto finansavimo.
„Į projektą jau investuota apie 3,5 mln. litų. Naujų procedūrų atlikimas atsieitų dar apie 200 tūkst. litų“, – teigė direktorė.
Pietinio aplinkkelio detalųjį planą apskundė asmenys, kurie šalia vietos, kur jis suplanuotas, turi žemes. Žmonės nepatenkinti, kad nutiesus pagrindinį kelią iš jo nebus padarytos nuovažos į jų sklypus. Į teismą taip pat kreipėsi ir bendrovė „Ferteksos transportas“.
Projekto tikslas – pratęsti esamą transporto koridorių nauja jungtimi iki Klaipėdos valstybinio jūrų uosto, sujungiant naują kelią su miesto magistralinėmis gatvėmis bei pramonės rajonu Šilutės plento tęsinyje, rašo portalas ve.lt.
Pagal projektą, aplinkkelis drieksis 6,7 km, kurio tik 1 km gatvės ruožas bus uostamiestyje, o likusi kelio dalis, kuri taps valstybinės reikšmės pirmosios kategorijos keliu – keturių juostų automagistrale, tęsis rajono pramonės teritorijoje. Pietinis išvažiavimas iš Klaipėdos uosto trasos pagerins susisiekimą tarp jūrų uosto ir aplinkinių teritorijų, sumažins miesto gatvių apkrovimą.