„Važiavau 14 maršruto troleibusu į Saulėtekį. (...) Troleibusas buvo tikrai pilnas, nemažai keleivių pirko bilietėlius pačiame troleibuse, aš – taip pat. Deja, nuo Kalnų parko stotelės nuvažiavus tik iki Miego sutrikimo centro Antakalnio gatvėje, troleibusas sustojo. Vairuotoja bandė kažką taisyti, bet po kelių minučių riktelėjo: „Toliau nevažiuojam!“ – laiške „15min“ redakcijai rašė skaitytoja Eglė.
Pasak jos, tuo metu buvo apie 19 val., dauguma troleibusų važiavo iki galinės Klinikų stotelės (1-ojo troleibusų parko). „Paskaičiuokim: pavažiavau vos dvi stoteles ir tai man atsiėjo 2,5 Lt. Jei išlaipinta būčiau lipusi į kitą troleibusą, vėl mokėčiau tiek pat, o nuo Klinikų stotelės persėsčiau į kokį nors troleibusą ar autobusą, kuris nugabentų mane iki Saulėtekio. Dar 2,50 Lt“, – laiške skaičiavo Eglė.
„15min“ skaitytoja teiravosi, ar tokiu atveju keleiviams neturėtų būti sugrąžinti pinigai už nesuteiktą paslaugą arba siūlė įvesti tokia tvarką, kad vairuotojai, sugedus transporto priemonei, kaip nors pažymėtų išlaipinamų keleivių bilietus, kad jiems netektų papildomai išlaidauti.
Bendrovės „Vilniaus troleibusai“ technikos direktorius Jurijus Komarovas pripažino, kad tokia problema egzistuoja. Tačiau paklaustas, ar vairuotojai negalėtų pažymėti bilietų, sakė, jog bendrovė to nepraktikuoja.
J.Komarovo teigimu, ši bėda turėtų išnykti atsiradus vienkartiniam elektroniniam bilietui. Tuomet, pasak technikos direktoriaus, bus galima identifikuoti, kada bilietas pažymėtas, ir taip keleiviai išvengs papildomų išlaidų. „Vienkartinio elektroninio bilieto galima tikėtis jau liepos mėnesį“, – viltį išreiškė J.Komarovas.