Šis svarbus ne vien Lietuvos, bet ir Baltijos regiono infrastruktūros objektas vis labiau pralaimi konkurencinėje kovoje dėl keleivių su Latvijos ir Estijos oro uostais, nors Lietuva lenkia savo kaimynes bendros ekonominės veiklos apimtimis bei gyventojų skaičiumi. Aukštomis Vilniaus oro uosto teikiamų paslaugų kainomis ir mokesčiais skundžiasi ir investuotojai. Matyt, ne atsitiktinai viešojoje erdvėje verda diskusijos apie konfliktus tarp dviejų pagrindinių Vilniuje veikiančių avialinijų bendrovių bei tarp Lietuvos kapitalo avialinijų bendrovės ir oro uosto, teigiama Prezidentūros pranešime spaudai.
Prezidentas V.Adamkus pažymi, kad Lietuva, kviesdama užsienio svečius 2009 metais aplankyti Vilnių – Europos kultūros sostinę ir dalyvauti Tūkstantmečio paminėjimo renginiuose, privalo sudaryti kuo palankesnes susisiekimo pagrindiniame šalies oro uoste sąlygas. Šalies vadovas paragino susisiekimo ministrą reikliai vertinti padėtį Vilniaus oro uoste ir ieškoti būdų, kaip suderinti privačią iniciatyvą ir pažangius valdymo metodus, skaidriai plėtoti partnerystę.
Vilniaus oro uosto veiklos problema – vienas pagrindinių klausimų, kuriuos Lietuvos Prezidentas kels ir naujam susisiekimo ministrui. Efektyvus šio susisiekimo objekto veiklos planavimas ir valdymas turi didelę įtaką Lietuvos konkurencingumui, investicijų patrauklumui, šalies įvaizdžiui.