Šioje mugėje menininkų organizacijos ne tik prisistato, bet ir tarpusavyje vysto kūrybinius tinklus, projektus, kultūrinius mainus.
„Supermarket“ gyvuoja jau ketverius metus. Dar 2007 m. nedidelė menininkų grupė surengė meno mugę „Supermarket“, kaip atsaką 2006 m. įvykusiai komercinei meno mugei „Market“. Paprastai menininkų reprezentavimu ir darbų pardavimais rūpinasi galerijos.
Mugės „Supermarket“ tikslas, kad kūrėjai save atstovautų, susirastų potencialių partnerių, kontaktų, keistųsi idėjomis, ir gal net savarankiškai įkurtų galerijas. Tai platforma netikėtoms menininkų iniciatyvoms ir tinklams kurtis. Ši kontaktų mugė į kūrybinį procesą įtraukia ne tik dalyvius, bet ir lankytojus. Čia koncentruojamasi ne į pardavimus, komerciją, bet komunikaciją ir tarpsmą meno scenoje.
Klaipėdos kultūrų komunikacijų centras, pristatantis Klaipėdoje gyvenančius menininkus ir meno organizacijas tarptautiniame kontekste, meno mugei „Supermarket“ pasiūlė „Temos“ komandą. Šeštas jaunų, profesionalių kūrėjų reprezentuos organizaciją ir kiekvienas savo kūrybą, atliks garso ir šviesos performansus.
VšĮ „Tema“ („Tarptautinė Eksperimentinė Meno Akcija“) savo veiklą pradėjo 2009-ųjų rudenį industrinėje aplinkoje – Liepų g. 83, Klaipėda. Ši kūrybinė erdvė yra skirta įgyvendinti įvairias menines idėjas bei iniciatyvas, nekomercinius projektus ir bendrai veiklai suvienija įvairių sričių menininkus: muzikantus, teatralus, vizualiųjų menų atstovus. Tai, jog kiekvienas „Temos“ narys turi tarsi atskirą savo „temą“, lemia kūrybinių projektų, renginių įvairovę, o kūrybinės dirbtuvės, eksperimentai, performansai, koncertai ir kitokia veikla yra pritaikoma prie renginio tematikos.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą