Šventinėje koncerto programoje skambės Maxo Brucho, Carlo Maria‘os von Weberio, Felixo Mendelssohno – Bartholdy, Roberto Schumanno kūriniai. O Eugène‘o Ysaÿe „Vakaro harmonijos“ styginių kvartetui ir styginių orkestrui bei Henri‘o Vieuxtempso Briliantinis duetas smuikui, altui ir styginiams Lietuvoje bus atliekami pirmą kartą.
Šį kartą kartu pagroti orkestro meno vadovas V.Čepinskis pasikvietė kolegą Mikhailą Bereznitskį. „Vienas geriausių pasaulio altininkų”, – taip atlikėją apibūdino garsus rusų kompozitorius Rodionas Shchedrinas.
Mikhailas Bereznitskis aktyviai dalyvauja įvairiuose festivaliuose Rusijoje, Latvijoje, Vengrijoje, Italijoje, Austrijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Anglijoje ir kitose šalyse. Yra grojęs Didžiojoje ir Mažojoje Maskvos konservatorijos salėse, Maskvos tarptautinio spektaklio meno centro salėje, P.Čaikovskio koncertų salėje, Sankt Peterburgo filharmonijos salėje, Poznanės filharmonijos salėje, „Kammermusiksaal“ Berlyno filharmonijos, „Cité de la Musique“ (Paryžius) salėse.
Atlikėjas yra trijų tarptautinių konkursų laureatas, Maskvos P.Čaikovskio konservatorijos profesorius. Šiuo metu jis aktyviai koncertuoja Rusijoje ir užsienyje.
Solo partiją koncerte grieš ir puikiai pažįstamas smuiko virtuozas V.Čepinskis. Paklaustas, ar nesugundė pasiūlymai muzikuoti užsienyje – o jų sulaukė ne vieno – Vilhelmas atsakė paprastai: „O man gera Lietuvoje. Labai patinka groti mažuose miestukuose. Ir kaimo močiutės numegzta lininė servetėlė – dovana artistui, manau, yra ne menkesnis pagarbos ir dėkingumo ženklas už gėlių salone sukomponuotą didžiulę žiedų puokštę. Svarbiausia – publikos nuoširdumas ir meilė“.
Orkestras „Camerata Klaipėda“ ir toliau ruošia naujas programas, kurias pristato tiek didžiuosiuose miestuose, tiek periferijoje. Vien per šiuos metus buvo surengta 40 sėkmingų koncertų. „Šitaip muzikuojančių grupių Lietuvoje daugiau nelabai rasite. Artimiausią perspektyvą mes dabar žinome. Kas bus kitąmet – ne. Kaip minėjau, iki metų pabaigos surengsime keletą koncertų, kurių ciklą galėtume pavadinti taip: „Kultūros sklaida periferijoje“, – teigia V.Čepinskis.