„Nors turime tėvų ir vaikų palaikymą, tačiau jaučiame atsakomybę už juos, be to, iš Seimo ir Prezidentūros girdime raginimus pagaliau susitarti, todėl iš ministerijos nepasitrauksime tol, kol nebus pasiektas susitarimas“, – teigia LŠDPS pirmininkas Andrius Navickas.
Į susitikimą ministerijoje ketina eiti ne tik streikuojantys mokytojai, bet ir juos remiantys mokinių tėvai bei patys moksleiviai. Anot A.Navicko, nemažas būrys derybininkų ministerijoje gali būti visą dieną, jei reiks, – ir naktį.
Trečiadienį 15min Švietimo ir mokslo viceministras Gražvydas Kazakevičius teigė, kad jis susitiks su atvyksiančiais mokytojais. Anot jo, bus pristatyti praėjusią savaitę su visoms profsąjungoms sutarti dalykai bei protokolas, kuris buvo joms derinti. G.Kazakevičius nurodo, kad A.Navickas neišsakė jokių pastabų.
„Norime baigti šią situaciją kuo greičiau, kad vaikai ir mokytojai greičiau grįžtų į mokyklas ir mokyklos grįžtų į įprasto darbo vėžes“, – rašoma atsiųstame atsakyme.
J.Petrauskienė trečiadienį taip pat atsakė, kad „ministerijos durys yra atviros visiems“.
Trečiadienį švietimo ir mokslo ministrė taip pat susitinka su Lietuvos savivaldybių asociacijos direktore Roma Žakaitiene. Per susitikimą ketinama galutinai susitarti dėl lėšų švietimo pagalbai didinimo.
Ketvirtadienį, kaip pranešė Švietimo ir mokslo ministerija, rengiamas ministrės bei ministerijos atstovų ir profesinių sąjungų susitikimas, kurio metu ketinama pasiekti galutinius susitarimus, kaip koreguoti etatinio darbo užmokesčio modelio įgyvendinimą. G.Kazakevičius taip pat nurodė, kad susitikimas numatytas ir pirmadienį.
LŠDPS primena streiko reikalavimus: mokytojo etatą turėtų sudaryti 36 valandos, iš kurių ne daugiau kaip 18 kontaktinių valandų; mokytojo etatas gali būti dalinamas tik išlaikant tą pačią kontaktinių ir nekontaktinių valandų skaičiaus proporciją; valandos etatui skaičiuojamos ne metams, o savaitei; turi būti parengta pedagoginių ir nepedagoginių darbuotojų darbo užmokesčio kėlimo programa, o nuo 2019 m. sausio 1 d. jų pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientus didinti 20 proc.; ikimokyklinių ir priešmokyklinių įstaigų pedagogų etate turėtų būti ne mažiau kaip šešios nekontaktinės valandos; įsipareigoti mažinti vaikų/mokinių skaičių grupėse/klasėse.