„Buvo kilę trikdžių, situacija keičiasi, ji yra dinamiška ir šiuo metu kortelės jau veikia, galima atsiskaityti kaip ir įprasta, tačiau mokėjimas pavedimais gali vykti lėčiau arba su trikdžiais“, – 15min sakė S.Abraškevičius.
Anot banko atstovo, problemos kilo IT sistemoje.
„Tą problemą bandome išspręsti kuo greičiau ir atsiprašome už nepatogumus žmonių“, – teigė jis.
Pirmąją lapkričio dieną su problemomis atsiskaitant kortelėmis susidūrė ne tik „Swedbank“ klientai, tačiau ir kitų bankų kortelių turėtojai, bandę susimokėti „Swedbank“ priklausančiuose terminaluose ar parduotuvių, kurios naudojasi pastarojo banko paslaugomis, kasose.
„Ir mūsų kortelių skaitytuvai arba terminalai taip pat veikė su sutrikimais, bet dabar, kaip minėjau, tos problemos išspręstos jau – mokėjai kortelėmis vyksta įprastu režimu“, – tvirtino S.Abraškevičius.