Nespėjusieji apsilankyti ankstesnėje parodoje nuo trečiadienio tai gali padaryti meno galerijoje „Kauno langas“. Joje prancūzo dailininko paveikslus bus galima išvysti iki kovo 10 dienos.
„Gyvenu ir dirbu Kaune. Tapau aliejumi iš natūros tai, ką matau: įprastinio peizažo vietoves, praeivius, gyvūnus ir augalus. Tapau daug kartų tą patį siužetą. Aš išryškinu kontrastus išgaudamas daugiau intensyvumo. „To, ko aš nenupiešiau, to ir nemačiau“, – sakė Gėtė. Tą patį darau ir aš. Išmokti ir išmokyti matyti – tai yra piešinio ar tapybos funkcija. Tai reiškia, kad dailininkas turi „pasigaminti“ žvilgsnį. Tapyba niekada nebūna normali, ji yra arba gera, arba bloga, ji gali būti tikro meistro, mažo meistro, naivuolio, tinginio. Žiūrovai sprendžia. Žmonės turi didesnę valdžią mene nei politikoje. Mano tapyba yra demokratiška, ji gina idėjas, kultūras, žmones ir gėrį; tai, kas yra paprasta, ir tai, kam kyla grėsmė“, – apie savo kūrybą ir parodą sakė pats G.Vuillard.
Paklaustas, kodėl savo paveiksluose fiksuoja Kaune išlikusius išskirtinius medinius namus, dailininkas paaiškina paprastai: „Nes aš čia (tarp jų) gyvenu. Lietuvos medinė architektūra yra nuostabus paveldas pavojuje. Jei mano tapyba padėtų į tai atkreipti dėmesį, ji būtų bent kiek naudinga. Reikia rasti priemonių, kurios padėtų medinių namų gyventojams juos kaip galima geriau restauruoti. Šią idėją aš ginu savais ginklais: tūtelėmis, teptukais, žodžiais“.
Galerija „Kauno langas“ įsikūrusi M.Valančiaus gatvėje 5.