Konkursas surengtas jau šeštąjį kartą. Renkant sėkmingiausius siekiama ne tik paskatinti gerai dirbančias bendroves ar asmenis įvertinti jų nuopelnus šalies turizmui, bet ir pritraukti užsienio turistų, skatinti vietinių domėjimąsi Lietuva.
Gargždų turizmo informacijos centras konkursui pateikė penkias Klaipėdos rajono nominacijas. „Sėkmingiausiu kaimo turizmo paslaugų teikėju siūlėme kaimo turizmo sodybą „Gaspadą“. Sodyba užėmė trečiąją vietą. Viešbutį–kavinę–restoraną–galeriją „Lijo“ siūlėme sėkmingiausiai maitinimo paslaugų teikėjo nominacijai. „Lijo“ liko antri. Drevernos prieplauka taip pat pelnė antrąją vietą tarp sėkmingiausių turizmo infrastruktūros projektų. Sėkmingiausiu nekomerciniu turizmo rinkodaros projektu siūlėme Lietuvos Tūkstantmečio minėjimo Klaipėdos rajone programą, o žvejų medžiotojų namus „Žaliasis slėnis“ – sėkmingiausiu kaimo turizmo paslaugų teikėju. Nors pirmosios vietos šiemet nelaimėjome, tačiau pelnėme daugiausiai iš visų dalyvių – net tris – prizines vietas“, – džiaugėsi Daiva Buivydienė, Gargždų turizmo informacijos centro direktorė. Pasak jos, Klaipėdos rajono savivaldybė vienintelė iš Klaipėdos apskrities pateikė projektų paraiškas.
Garsina rajoną
Klaipėdos raj. savivaldybės nuotr./Konkurso nugalėtojai atsiėmė apdovanojimus. |
Šiemet profesionali vertinimo komisija buvo sudaryta iš turizmo verslo asociacijų ir visuomeninių organizacijų deleguotų atstovų. Konkurse įsteigtos devynios nominacijos. Komisija rinko sėkmingiausius apgyvendinimo, kelionių organizavimo, kaimo turizmo ir maitinimo paslaugų teikėjus. Įvertintas ir sėkmingiausias nekomercinis turizmo rinkodaros projektas, turizmo infrastruktūros projektas ir informacijos sklaidos projektas, pristatantis vietinio turizmo galimybes. Išrinktas ir geriausiai dirbantis turizmo informacijos centras Lietuvoje.
„Laimėtos prizinės vietos yra svarbus įvertinimas, garsinantis Klaipėdos rajoną. Didelis pasiekimas – iš penkių pasiūlytų projektų net trys tapo prizininkais. Beje, pernai džiaugėmės ir pirmąja vieta, mat sėkmingiausiu maitinimo paslaugų teikėju Lietuvoje buvo pripažintas „Šaulio“ restoranas“, – kalbėjo iš apdovanojimų ceremonijos Vilniuje grįžusi mero pavaduotoja Rūta Cirtautaitė.
Siekiant apdovanoti geriausius, atsižvelgta į šiuos kriterijus: indėlį gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį, inovatyvumą, konkurencingumą ar poveikį šalies turizmo konkurencinėms galimybėms didinti, pasiektus veiklos rezultatus. Vertintos gautos pajamos, aptarnautų turistų skaičius, įgyvendintos informacinės sklaidos priemonės, investicijų dydis.