Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2009 06 29

Tarp parlamentarų socialdemokratų išlaidų – automobilių nuoma, išlaidos reklamai, saldumynai, gėrimai

Per pirmąjį šių metų ketvirtį Socialdemokratų frakcijos Seime nariai išleido po 11 tūkst. Lt valdiškų pinigų. Kai kurie iš jų parlamentinei veiklai skirtas lėšas naudojo automobilių nuomai, reklamai, saldumynams ir gėrimams.
Birutė Vėsaitė
Birutė Vėsaitė / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Vieni už 7–8 tūkst. Lt nuomojosi automobilius, pavyzdžiui, partijos pirmininkas Algirdas Butkevičius ir duomenis paviešinusios Seimo Etikos ir procedūrų komisijos (EPK) pirmininkas Algimantas Salamakinas, pranešė LNK žinios.

Tuo tarpu kiti pinigus leido reklamai: Edvardas Žakaris straipsniams skyrė per 10 tūkst. litų, Vytenis Andriukaitis už 4 tūkst. litų siuntė sveikinimo atvirukus.

„Vasario 16-oji, Kovo 11-oji. Žirmūnų rinkėjams vienmandatėje apygardoje, kurioje aš visą laiką dirbu. Pareiga pasveikinti, kitų lėšų nėra, turi pasveikinti ir mokyklas, ir gyventojus, rinkėjus“, – aiškino V.Andriukaitis. Socialdemokratai už valdiškus pinigus pirko gėlių, saldainių, kavos, tortų, vyno, brendžio ar degtinės.

Pasak A.Salamakino, keistai atrodo Birutės Vėsaitės 2000 Lt, išleisti televizoriaus nuomai. „Diskutuotinos išlaidos: ir televizorius, ir automobilio remontas po avarijos. Tai kelia tam tikrų abejonių ir mes išsiaiškinsime, žmonės bus kviečiami, kad paaiškintų, ar tikslinga dabar biurui nuomoti televizorių. Kompiuterį – sutinku, televizorių – deda klaustuką“, – teigė EPK vadovas.

EPK žadėjo paviešinti ir kitų Seimo frakcijų narių išsamias ataskaitas, tačiau išanalizavus socialdemokratų išlaidas, viešinimas gali sušlubuoti dėl esą didelio darbo krūvio.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos