2020 03 09

Tarptautinė skaitmeninės rinkodaros konferencija „Digital Marketing Europe 2020“ – jau Vilniuje

Gegužės 12-14 dienomis Vilnius taps skaitmeninės rinkodaros centru – sostinėje vyks tarptautinė konferencija „Digital Marketing Europe 2020“, skirta organizacijų marketingo specialistams, rinkodaros agentūroms bei visiems, kuriems reikia pasisemti rinkodaros žinių.
Tarptautinė skaitmeninės rinkodaros konferencija „Digital Marketing 2020“ Vilniuje vyks gegužę
Tarptautinė skaitmeninės rinkodaros konferencija „Digital Marketing 2020“ Vilniuje vyks gegužę / Organizatorių nuotr.

„Paprastai dauguma konferencijų, o ypač rinkodaros srityje, fokusuojasi į įkvėpimą, motyvaciją ir emociją. Mes nusprendėme elgtis kitaip, tad dauguma pranešimų bus praktiški – pranešėjai pristatys naujausias skaitmeninės rinkodaros technologijas, metodus, tendencijas bei aptars opiausius klausimus. Tai bus koncentruota svarbiausių ir reikalingiausių žinių vieta visiems rinkodaroms specialistams, kurie yra ir nori būti sėkmingi“, – sakė viena iš renginio organizatorių, UAB DATA MINER atstovių, Gintarė Balčiūnaitė, sutikusi plačiau papasakoti apie būsimą renginį.

– Papasakokite apie konferenciją. Koks jos tikslas ir apie ką ji?

– Esame pastebėję, kad Lietuvoje trūksta rimtų tarptautinių renginių skaitmeninės rinkodaros tematika. Konferencija į mūsų vidinę rinką įneš taip reikalingų naujų tendencijų ir įžvalgų, kadangi skaityti pranešimus ir vesti praktinius mokymus pakvietėme žinomiausius ir geriausius pasaulio rinkodaros ekspertus, neretai dirbančius su didžiausiomis tarptautinėmis įmonėmis ir prekiniais ženklais.

Tai bus koncentruota svarbiausių ir reikalingiausių žinių vieta visiems rinkodaroms specialistams, kurie yra ir nori būti sėkmingi, – sakė organizatoriai.

Konferencijoje bus kalbama apie įvairias skaitmeninės rinkodaros sritis: nuo socialinės medijos, mokamos reklamos, paieškos sistemų, marketingo technologijų, automatizuoto marketingo, el. komercijos, turinio rinkodaros, duomenų analitikos, internetinių puslapių marketingo, prekinio ženklo strategijų iki konversijų procesų. Tad aktualių sau temų, be abejo, ras skirtingų poreikių turintys renginio dalyviai.

Naujausią informaciją apie jau atrinktus pranešimus skelbiame konferencijos puslapyje digitalmarketingcon.eu.

Kuo „Digital Marketing Europe 2020“ išskirtinis?

– Renginys tiek Lietuvoje, tiek Europoje ypatingas savo formatu, vieta, pranešėjų atnešama tarptautine patirtimi ir trukme. Iš trijų konferencijos dienų viena bus skirta skirtingų temų praktiniams mokymams. Jų bus net septyni ir kiekvienas truks visą dieną. Per kitas dvi dienas trimis srautais bus perskaityti 37 pranešimai, kurių vieno trukmė – 45 minutės. Taip pat bus galima rinktis tik vienos ar dviejų dienų konferencijos bilietus.

Kadangi konferencija suburs specialistus iš visos Europos, renginio oficiali kalba – anglų.

Išskirtinė ir renginio vieta – kino teatras, kur dideli ekranai, minkštos kėdės bei jauki atmosfera suteiks patogią aplinką tiek dalyviams, tiek ir pranešėjams. O vieną iš konferencijos vakarų dalyviai galės mėgautis ir mūsų dovanojamu filmu.

Išskirtinė renginio vieta – kino teatras, kur dideli ekranai, minkštos kėdės bei jauki atmosfera suteiks patogią aplinką tiek dalyviams, tiek ir pranešėjams.

Kodėl jaučiasi susidomėjimas tokiais renginiais?

– Geras specialistas domisi naujomis tendencijomis, įžvalgomis ir kelia savo kvalifikaciją, o konferencijos yra geriausias būdas per trumpą laiką pasisemti naujų idėjų ir sužinoti nesuskaičiuojamą kiekį inovatyvių praktikų bei strategijų. Tai suprasdami kasmet organizuojame 10 tarptautinių įvairių sričių konferencijų, kurios yra gerai žinomos visoje Europoje ir laukiamos specialistų, kiekvienoje jų apsilanko nuo 300 iki 1000 dalyvių. Tokie renginiai itin aktualūs skaitmeninės rinkodaros specialistams, nes šioje industrijoje viskas keičiasi labai greitai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis