2019 02 22

Tauragės savivaldybė įspėta nevaržyti konkurencijos naujai statomam baseinui

Konkurencijos taryba įspėjo Tauragės rajono savivaldybę, kad jeigu ši norės savo įmonei pavesti valdyti naujai statomą baseiną, tam turės gauti tarybos leidimą.
Vytauto gatvėje šiuo metu remontuojami pastatai, greta jų turėtų iškilti baseinas, tačiau šiemet jo statybos vargu ar prasidės
Vieta, kurioje turėtų būtų Tauragės baseinas. / Renaldo Malycho nuotr.

Priėmusi vienašališką sprendimą nerengti konkurencingos procedūros baseino valdytojui atrinkti, savivaldybė gali pažeisti įstatymą, dėl to savivaldybė paraginta iš naujo įvertinti savo planus, pranešė taryba.

Ji išnagrinėjo žiniasklaidos paviešintą informaciją, kad savivaldybės tarybos Ekonomikos, finansų ir strateginio planavimo komitete diskutuota, jog netikslinga pastatytą baseiną patikėti valdyti privačiam verslui, nes objektas „turi likti savivaldybės rankose“.

Taryba nurodė savivaldybei, kad statomą baseiną valdyti savivaldybės įmonės gali tik gavusios tarybos leidimą, be to, draudžiama priimti sprendimus, kurie diskriminuoja atskirus ūkio subjektus ir kuriems gali atsirasti skirtingos sąlygos veikti rinkoje.

Pernai rugsėjį taryba pradėjo tyrimą dėl Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimo perduoti Fabijoniškėse pastatytą baseiną patikėjimo teise valdyti ir naudoti savivaldybės viešajai įstaigai „Sveikas miestas“. Nagrinėjama, ar savivaldybė galėjo privilegijuoti savo įmonę, diskriminuoti kitus rinkos žaidėjus ir taip sukurti skirtingas konkurencijos sąlygas.

2017 metų pabaigoje pradėtos Tauragės baseino statybos.

Žiniasklaidoje kiek anksčiau vasarį skelbta, kad, anot kai kurių Tauragės savivaldybės tarybos narių, paslaugų teikimo perdavimas privačiam subjektui Tauragei visiškai nereikalingas, baseinas turi likti savivaldybės rankose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis