Nacionalio apklausos kaina įvertinta 7,11 Lt. už vieną trumpąją SMS žinutę. Bendrovė „Omnitel“ nutraukė paslaugų tiekimą bendrovei „Facility services“, prisistatančiai kaip Nacionalinis nuomonių centras, siuntinėjančiai gyventojus raštus, raginančius dalyvauti apklausoje.
„Mūsų nuomone, UAB „Facility services“ siunčiami raštai su raginimu išsakyti savo nuomonę turi klaidinančios reklamos požymių, dėl to gali nukentėti „Omnitel“ vartotojai, išsiuntę užklausą ir brangiai sumokėję už SMS žinutę”, – sakė „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas.
„Tele2“ dėl galimo vartotojų klaidinimo apribojo maksimalią paslaugų kainą bendrovei „Facility services“, kuri vykdė gyventojų apklausą dėl būsto renovacijos.Maksimali žinutės kaina vietoj 7,11 Lt. apribota iki 0,3 Lt. „Tele2“, kaip ir kiti operatoriai, neturi jokių susitarimų su „Facility services“. „Tele2“ išnuomojo numerį UAB „Mediafon“, kuri subnuomojo numerį „Facility sevices“.
„Neturime įrodymų, kad paslauga yra neteisėta, bet įtariame, kad ji pažeidžia mūsų nustatytus paslaugų teikimo reikalavimus, todėl nusprendėme sumažinti galimus vartotojų nuostolius, apribodami kainą, o ne sustabdydami paslaugą,“ – teigė bendrovės viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas.
15min.lt primena – šią savaitę dalis daugiabučių gyventojų sulaukė raštų su raginimais dalyvauti apklausoje dėl pastato renovacijos. Atsakyti į klausimą, ar jie sutinktų renovuoti pastatą, jie raginami „nedelsiant“. Atsakymas įvertintas 7,11 Lt. Bendrovė 15min.lt informavo, kad vėliau šie duomenys būtų naudojami žiniasklaidos priemonėse, perduodami valdžios institucijoms.