„Tikimės, kad šiandien po pietų, gerokai įdienojus jau galėsime pajudėti link vietos, ir rytoj, atrodo, labai palankus orus pradėti darbus“, – pirmadienį LRT radijui sakė E.Ivanauskas.
Anot jo, plaukimas iki vietos užtruks 9-10 valandų, atplaukti ketinama apie vidurnaktį.
„Bus jau vidurnaktis, gal dar vėliau, vėjas turėtų nurimti. Stengsimės gaudyti visus „langus“, kurie tinkami dirbti, nepaisant, ar tai būtų diena, rytas, ar naktis. Skirtumo nėra, svarbiausia, kad būtų geras oras“, – tvirtino „Mammoet“ atstovas.
Jo teigimu, skenavimo įrangą į jūrą galima nuleisti, kai pučia nedidelis vėjas, yra minimalus bangavimas. Operacija sudėtinga yra dėl didelio gylio – An-2 guli 124 metrų gylyje.
Pasak E.Ivanausko, nuskenavus sudužusį orlaivį, bus įvertinta jo būklė ir tuomet sprendžiama, ką su juo daryti.
„Apžiūrėjus lėktuvą, įvertinus jo techninę būklę, bus pateikti keli siūlymai, kaip šitą lėktuvėlį būtų galima iškelti – visą iškelti ar tik dalį iškelti, priklausomai nuo jo būklės. Jis nėra didelis, gana lengvas“, – sakė E.Ivanauskas.
Operacija sudėtinga yra dėl didelio gylio – An-2 guli 124 metrų gylyje.
Jo tvirtinimu, visa operacija galėtų trukti dvi tris dienas.
Savaitgalį su Nyderlandų įmone „Mammoet“ pasirašyta sutartis dėl nukritusio „Klaipėdos avialinijų“ lėktuvo iškėlimo.
Iš Geteborgo į Klaipėdą skridęs lėktuvas An-2 su patyrusiais lietuviais pilotais Adolfu Mačiuliu ir Alvydu Selmistraičiu virš Baltijos jūros dingo gegužės 16-osios popietę. Po trijų parų lėktuvas rastas Baltijos jūros dugne. Dar po dviejų parų nustatyta, kad orlaivyje yra bent vieno piloto kūnas.