Preliminariais skaičiavimais, naujo tilto statyba gali kainuoti apie 107,5 mln. Lt (su PVM). Visos pasiūlymus pateikusios bendrovės žada, kad darbus atliktų pigiau. Pagal statybos techninį projektą, naujas Panemunės tiltas bus toje pačioje ašyje kaip ir dabartinis.
Jis bus keturių eismo juostų, išplatintas. Esama perdanga bus išardyta ir ant rekonstruotų atramų įrengta nauja plieno ir betono perdanga. Numatomas tilto plotis bus 20,8 metro, ilgis – 273 metrai.
Ieško finansavimo
Politikai žada, kad tiltą bus bandoma pastatyti per tą laiką, kol bus kol rekonstrukcijai uždarytas A.Juozapavičiaus prospektas. Jo remontas gali užtrukti apie dvejus metus.
Tris milijonus litų, reikalingų rekonstrukcijos parengiamiesiems darbams finansuoti, pažadėjo skirti Susisiekimo ministerija. Iš kur greitai gauti likusias lėšas – dar svarstoma.
„Susisiekimo ministerija ir Lietuvos automobilių kelių direkcija mus patikino, kad tilto rekonstrukcijos parengiamiesiems darbams gausime 3 mln. Lt. Gavus finansavimą, paruošiamieji darbai bus pradėti jau šiais metais. Bus pastatytas laikinas pontoninis tiltas pėstiesiems, paruoštas tiltas rekonstrukcijos pradžiai. Savivaldybė ketina padengti iki 30 proc. šių darbų kainos“, – yra sakęs savivaldybės administracijos direktorius Antanas Navakauskas.
Galėjo sugriūti
Šešių angų sijinis monolitinio gelžbetonio dviejų eismo juostų Panemunės tiltas per Nemuną Kaune buvo pastatytas 1957 m. Jis sujungė Žemuosius Šančius ir Panemunę. Dabartinio tilto ilgis – 208 metrai.
Apie būtinybę jį remontuoti buvo kalbama jau daug metų. Baimintasi, kad jis nesugriūtų. Svarstytos galimybės naują tiltą statyti greta senojo, tačiau tam aktyviai priešinosi vietos gyventojai. Jų pastangos nenuėjo veltui – pavyko politikus ir valdininkus įtikinti naują tiltą statyti senojo vietoje.