„Geriausia naujiena yra ta, kad tilto konsolė nebesėda. Netgi keliais milimetrais pakilo į viršų. Tai jau yra gerai. Pagal mūsų turimus duomenis, tiltui tikrai nieko neturėtų atsitikti. Nebent oro temperatūra nukristų iki kokių 30 laipsnių šalčio, tada gal galėtų keistis metalo struktūros. Kas čia gali žinoti“, – 15min.lt teigė valstybinės įmonės „Automagistralė“ techninis direktorius Kazimieras Eirošius.
„Sijos laikosi gerai, jos ant jų užkritusią tilto dalį laiko saugiai“, – savo kolegai antrino VĮ "Automagistralė" generalinis direktorius Vladislovas Molis.
Lietuvos automobilių kelių direkcijoje yra ruošiamas įsakymas, kuriuo bus sudaryta specialistų grupė. Jis aiškinsis šio incidento priežastis ir pateiks konkrečius siūlymus dėl tilto remonto. Anot V.Molio, šiuo metu įvardinti, kiek tilto remontas kainuos ir kiek šie darbai užtruks, yra neįmanoma.
„Reikia luktelti keletą dienų, kol specialistai suves visus galus, išsiaiškins, kokius darbus reikia atlikti. Reikalinga, kad būtų paruoštas projektas. Tuomet ir bus aišku, kiek laiko remontas užtruks bei kiek jis kainuos. Dabar kainos prognozuoti neįmanoma“, – teigė VĮ „Automagistralė" vadovas.
Per metus speciali šios įmonės brigada bent po kartą apžiūri ir patikrina visus šalies tiltus. Paskutinį kartą tiltas per Nerį buvo apžiūrėtas praėjusių metų rugsėjį.
„Šios nelaimės mes numatyti ir prognozuoti negalėjome. Mus tai buvo labai netikėta“, – kalbėjo V.Molis.