Šia išvada pažymima, kad bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ planuojamai intermodalinio perkrovimo terminalo statybai poveikio aplinkai vertinimas neprivalomas.
Planuojama teritorija nepatenka į Europos ekologinio tinklo „Natura 2000“ teritoriją. Paviršinės nuotekos nuo asfaltuotų dangų bus surenkamos savitakiniais tinklais ir valomos lietaus nuotekų valymo įrenginiuose. Netoliese esančios dvi sodybos su gyventojais, kurių gyvenimo sąlygos galimai pablogėtų dėl šio terminalo veikimo, bendru susitarimu bus iškeltos. Visas su iškeldinimu susijusias problemas išspręs „Lietuvos geležinkeliai“.
Šis perkrovimų terminalas, skirtas europinės vėžės geležinkeliu gabenamiems kroviniams perkauti ir laikinai sandėliuoti, įsikurs 3 hektarų teritorijoje Palemone, tarp geležinkelio linijos ir pramonės sandėlių. Intermodaliniai transporto vienetai – konteineriai bei puspriekabės, tinkami multimodaliniam (vienas paskui kitą sekančiam to paties prekių vieneto vežimui dviem ar daugiau transporto rūšimis, neperkraunant prekių) krovinių vežimui.
Teritorijoje bus pastatytas apie 16 500 kvadratinių metrų ploto terminalas, įrengta atvira aikštelė konteineriams bei puspriekabėms sandėliuoti, įrengta reikalinga infrastruktūra. Planuojama, kad teritorijoje bus perkraunami kroviniai iš geležinkelio transporto į autotransportą ir atvirkščiai.
Numatomos investicijos į terminalo statybą siekia apie 65 mln. litų. Dalis lėšų bus iš Europos Sąjungos Sanglaudos fondo.
Statybas ketinama pradėti 2013 metų IV ketvirtyje, o pradėti veikti terminalas turėtų 2015 metų pirmame ketvirtyje.