2021 08 02

Transseksualės Monikos išpažintis: „Pikčiausiam priešui nelinkėčiau tokių išgyvenimų“

Trejus metus kaip moteris gyvenanti transseksualė Monika sutiko pasidalinti savo patirtimi apie tai, kas laukia tam pasiryžusių žmonių. Nuo paauglystės norą tapti moterimi neigusi londonietė ne tik buvo sukūrusi šeimą, bet ir susilaukė sūnaus. Statybų sektoriuje dirbančios lietuvės sprendimas atėmė iš jos šeimą bei apvertė gyvenimą aukštyn kojomis.
Lytį keisti apsisprendęs vyras daugybę metų gyveno galvodamas, kad noras būti moterimi praeis savaime.
Lytį keisti apsisprendęs vyras daugybę metų gyveno galvodamas, kad noras būti moterimi praeis savaime.

Dabar savo santechnikos verslui vadovaujanti transseksualė šypsosi ir tvirtina esanti laimingesnė, nei buvo gyvendama įkalinta vyro kūne, tačiau savo tapatybės atskleisti nenorinti dėl artimųjų gerovės.

Interviu 15min.lt pirmą kartą publikuotas 2015 m. rugpjūčio 9 d.

– Kada nusprendėte, kad nebenorite būti vyru?

– Tą jausmą turėjau nuo paauglystės. Viskas nėra taip, kad sugalvoji tapti moterimi nei iš šio, nei iš to. Norėjosi rengtis ir atrodyti moteriškai. Rengdavausi moteriškai namie, apie tai vėliau sužinojo ir žmona, kuri iš dalies tokį mano pomėgį toleravo.

– Ką jaunystėje pats galvojote apie savo transseksualumą?

– Man tai atrodė kaip silpnybė ar yda. Kai man viskas prasidėjo, Lietuvoje dar niekas nežinojo, kas yra tie transseksualai. Buvo literatūros, kurioje transseksualai vadinti „vištgaidžiais“, turinčiais abiems lytims būdingų organų. Žmonių, norinčių pakeisti lytį, apskritai nebuvo. Nežinojau, kas su manimi vyksta. Daug kartų bandžiau mesti šitą reikalą, kaip žmonės meta rūkyti ar vartoti alkoholį. Užtruko, kol supratau, kad gyvenu ne savo kūne.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis