Trejus metus laukto, spalio 30 dieną atidaromo tilto bandymai pradėti 11 valandą. Apkrova didinta palaipsniui, kol pasiekė planuotą maksimumą (80 procentų norminės apkrovos) – trylika sunkiasvorių mašinų, kartu sveriančių apie 400 tonų.
Vienas po kito, sužymėti skaičiais nuo 1 iki 13, sunkvežimiai lėtai judėjo tiltu pirmyn bei atgal. Kaskart padidėjus apkrovai, buvo daromi tyrimai, o jų rezultatai lyginami su teoriniais normatyvais. Bandymus planuota baigti 14 valandą. Galutiniai tyrimų rezultatai paaiškės per 5 dienas.
Anot Kelių ir transporto tyrimų instituto Tiltų tyrimų skyriaus viršininko Laimono Krašausko, Panemunės tilto statyba baigta. Liko atlikti tik smulkius darbus, sutvarkyti aplinką. Naujojo tilto ilgis – 273 metrai, plotis – 21 metras.
„Tiltas paplatėjo. Važiuojamoji dalis dabar siekia 14 metrų. Dvi eismo uostas pakeitė keturios. Pasikeitė ir tarpatramiai – jų dabar yra keturi“, – pagrindinius pokyčius įvardijo L.Krašauskas.
Primename, kad po trejus metus vykusių statybų Žemuosius Šančius ir Panemunę jungiantis tiltas bus atidarytas spalio 30 dieną. Su tilto atidarymu bus užbaigta ir Tilto gatvės, kuri sujungs Vaidoto gatvę su Panemunės prietilčiu, rekonstrukcija, praplatinant ją iki keturių eismo juostų, nutiesiant dviračių bei pėsčiųjų takus.
Taip pat svarstoma galimybė dar šįmet su „Remix“ aparatu atnaujinti ir toliau einančios Vaidoto gatvės dangą.
Statybos rangos darbų vertė siekia 30 mln. eurų. Tai – ketvirtasis šimtamilijoninis investicinis projektas įgyvendintas Kaune per 2008–2015 m. Kiti trys – „Žalgirio arena“, „Santakos“ slėnis bei Kauno intermodalinis terminalas.
Senasis avarinės būklės Panemunės tiltas susprogdintas 2012 metų lapkričio 15 dieną.