2023 08 19

TS-LKD skyriai pradėjo kelti galimus kandidatus į prezidento rinkimus

Valdančiosios Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) skyriai pradėjo kelti galimus kandidatus į prezidento rinkimus.
TS-LKD Tarybos posėdis „Holiday Inn“ viešbutyje
TS-LKD / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Partijos vykdomasis sekretorius Martynas Prevelis BNS sakė, kad iki šeštadienio popietės protokolus, su keliamų kandidatų pavardėmis, yra atsiuntę du skyriai.

Jo teigimu, sostinės Fabijoniškių skyrius kandidatais siūlo partijos pirmininką, užsienio reikalų ministrą Gabrielių Landsbergį, premjerę Ingridą Šimonytę, socialinės apsaugos ir darbo ministrę Moniką Navickienę ir krašto apsaugos ministrą Arvydą Anušauską.

Taip pat iškeltos partijai nepriklausančių asmenų kandidatūros. Pasiūlyta kadenciją baigusi prezidentė Dalia Grybauskaitė bei Lietuvos ambasadorius Europos Sąjungoje Arnoldas Pranckevičius.

Savo ruožtu partijos Prienų skyrius kandidatais siūlo G.Landsbergį, I.Šimonytę, M.Navickienę, A.Anušauską, Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto vadovą Lauryną Kasčiūną bei D.Grybauskaitę.

Pasak M.Prevelio, kiekvienas skyrius kandidatus gali kelti laisvai, dėl jų išvadas pateiks partijos priežiūros komitetas, o sprendimą dėl kandidatų dalyvavimo priims partijos prezidiumas.

Lapkritį bus organizuojami atviri pirminiai prezidento rinkimai, kur ir varžysis šie kandidatai.

Daugiausiai balsų iš jų sulaukęs politikas taps konservatorių atstovu kitąmet vyksiančiuose prezidento rinkimuose.

Kol kas nė vienas iš (TS-LKD) nėra patvirtinęs savo kandidatūros pirminiuose rinkimuose.

Prezidento rinkimai Lietuvoje vyks kitų metų gegužę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis