Ketvirtadienį Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos posėdyje buvo svarstoma, kuris projektinis pasiūlymas būtų tinkamiausias, tačiau galutinių išvadų dar nepriimta.
Anksčiau specialistai svarstė galimybę įrengti tunelį, bet pastaruoju metu didesnio pritarimo sulaukė viaduko variantas. Anot direkcijos direktoriaus infrastruktūrai Algirdo Kamarausko, šis variantas kainuotų mažiau. Viadukui įrengti prireiktų apie 39 mln., o tunelis kainuotų daugiau nei 50 mln. Lt.
„Didžiausia požeminio varianto problema ta, kad yra labai daug inžinerinių tinklų, taip pat kanalizacija, kuria iš „Klaipėdos kartono“ pumpuojamos atliekos į Dumpius. Statant tunelį bent jau pusėje Minijos gatvės tektų uždaryti eismą. Miestui tai būtų didelė problema, nes susidarytų didžiulės spūstys“, - aiškino A.Kamarauskas.
Anot jo, statant tiltą, būtų paprasčiau. Be to, uosto direkcija yra linkusi rinktis pigesnį variantą. Tačiau, pašnekovo teigimu, iškyla teisinių problemų, nes pagal paruoštą būsimo Keleivių ir krovinių terminalo detalųjį planą yra numatyta požeminis tunelio variantas.
Per dvi savaites bus aiškinamasi, ar Klaipėdos savivaldybė galėtų išduoti projektavimo sąlygų sąvadą viaduko variantui.