2009 01 09

Tunelio viziją keičia viaduko idėja

Netrukus turėtų paaiškėti tinkamiausias Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžos rekonstrukcijos variantas.
Labiau pritariama viaduko, o ne požeminio tunelio variantui.
Labiau pritariama viaduko, o ne požeminio tunelio variantui. / Projektuotojų nuotr.
Temos: 1 Viadukas

Ketvirtadienį Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos posėdyje buvo svarstoma, kuris projektinis pasiūlymas būtų tinkamiausias, tačiau galutinių išvadų dar nepriimta.

Anksčiau specialistai svarstė galimybę įrengti tunelį, bet pastaruoju metu didesnio pritarimo sulaukė viaduko variantas. Anot direkcijos direktoriaus infrastruktūrai Algirdo Kamarausko, šis variantas kainuotų mažiau. Viadukui įrengti prireiktų apie 39 mln., o tunelis kainuotų daugiau nei 50 mln. Lt.

„Didžiausia požeminio varianto problema ta, kad yra labai daug inžinerinių tinklų, taip pat kanalizacija, kuria iš „Klaipėdos kartono“ pumpuojamos atliekos į Dumpius. Statant tunelį bent jau pusėje Minijos gatvės tektų uždaryti eismą. Miestui tai būtų didelė problema, nes susidarytų didžiulės spūstys“, - aiškino A.Kamarauskas.

Anot jo, statant tiltą, būtų paprasčiau. Be to, uosto direkcija yra linkusi rinktis pigesnį variantą. Tačiau, pašnekovo teigimu, iškyla teisinių problemų, nes pagal paruoštą būsimo Keleivių ir krovinių terminalo detalųjį planą yra numatyta požeminis tunelio variantas.

Per dvi savaites bus aiškinamasi, ar Klaipėdos savivaldybė galėtų išduoti projektavimo sąlygų sąvadą viaduko variantui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos