Apklausos rodo, kad 3 iš 5 gyventojų žino, kur reiktų kreiptis, jei verslininkas atsisakytų kompensuoti nuostolius, o 80 proc. yra girdėję apie jų teises ginančią Tarnybą.
Tačiau nepaisant to, tyrimas atskleidė, kad dalis gyventojų vis dar vengia kreiptis į ginčus nagrinėjančias institucijas ir mano, kad taip tik gaiš laiką.
Praėjusių metų duomenimis, dešimtadalis šalies gyventojų teigė, kad buvo pažeistos jų, kaip vartotojų, teisės.
Daugiausia susiduriama su klaidinančia reklama, 1 iš 5 sako buvo įsigiję nekokybišką prekę, 15 proc. suteikta nekokybiška paslauga.
Tačiau vartotojų teisių apsaugos tarnyba pastebi, kad pažeidimų mažėja, o pernai skaičiai buvo patys mažiausi per paskutinį dešimtmetį.