Klaipėdos valdžia kartą jau bandė gauti lėšų ekologiško, modernaus transporto diegimo galimybių studijai parengti. Tačiau Susisiekimo ministerija tokį prašymą atmetė.
Anot Klaipėdos savivaldybės vicemerės Juditos Simonavičiūtės, po 10-20 metų Klaipėdoje galėtų atsirasti kita visuomeninio transporto priemonė – tramvajus ant ratų, dar vadinamas „Translohr“. Tai tramvajaus ir autobuso hibridas. „Mes domimės naujais sprendimais, kurie įgyvendinami kitose Europos šalyse, - teigė J.Simonavičiūtė. – Tramvajui reikia keturių bėgių Tramvajaus ir autobuso hibridais, „translorais“ žmonės važinėja kai kuriuose Prancūzijos, Kinijos, Amerikos miestuose.pirmyn ir atgal, o šiai transporto priemonei užtenka dviejų.“
Tokiai susisiekimo sistemai įdiegti prireiktų apie 30 proc. mažiau lėšų nei tramvajui. Mieste „Translohr“ greitis yra apie 20 kilometrų per valandą, o ten, kur mašinų srautai mažesni, ši transporto priemonė pasiekia ir 70 kilometrų per valandą greitį.
Anot vicemerės, vienas šios susisiekimo priemonės privalumų – ji nekelia jokios vibracijos, priešingai nei tramvajus. Be to, „translorų“ apsisukimo kampas yra perpus mažesnis nei tramvajaus – apie 10 metrų.
Modernios ir ekologiškos transporto priemonės pradininkai yra prancūzai. Anot J.Simonavičiūtės, „translorais” žmonės važinėja kai kuriuose Prancūzijos, Kinijos, Amerikos miestuose.
Vicemerės teigimu, tokia priemonė prigijo viename Prancūzijos mieste, kuriame gyvena panašus skaičius žmonių kaip Klaipėdoje. Iš rajonų atvykstantys gyventojai palieka savo mašinas stovėjimo aikštelėse ir centrą pasiekia būtent šia modernia priemone. Minėtame miestelyje 10 kilometrų „transloro“ sistemos įdiegimas kainavo apie 290 mln. eurų.