Po beveik mėnesį trukusio kruopštaus darbo gegužės pabaigoje 97,50 m. ilgio ir 18,40 m. pločio žemsiurbė „Ham 317“ perduota užsakovui. 2,8 mln. litų bendradarbiavimo sutartis dėl specifinio laivo remonto darbų su pasaulinio lygio jūrų rangovais Olandijos kompanija „Van Oord“ pasirašyta š. m. kovo 30 d.
Uostų gilinimo darbams skirtam laivui „Ham 317“ remonto metu buvo pakeista apie 30 tonų plieno, atliktas hidrocilindrų, padavimo-įsiurbimo linijų keitimas, elektros variklių, veleno linijos, dugninių durų remontas.
Taip pat buvo modernizuota visa vamzdynų sistema, pajungta nauja hidraulinė sistema, atliktas armatūros remontas, nudažytas laivo korpusas bei atlikta daug kitų su projektu susijusių darbų. Visus pagrindinius darbus vykdė „Vakarų laivų gamyklos“ dukterinės kompanijos UAB „Vakarų korpusų konstrukcijos“, UAB „Vakarų vamzdynų sistemos“, UAB „Baltic Premator Klaipėda“ bei UAB „Wartsila BLRT Lietuva“.
„Projektas sudėtingas tuo, jog tai – specifinis laivas – žemsiurbė, kurioje daug nestandartinių vamzdynų, hidraulinių mazgų. Todėl teko kruopščiai suplanuoti kiekvieną darbų etapą, kad projektas ne tik būtų įvykdytas laiku, bet ir kokybiškai bei laikantis aukščiausių saugos reikalavimų.“ – pasakojo UAB „Vakarų laivų remontas“ direktorius Vitalijus Frolovas.
Pasak Vitalijaus Frolovo, VLR kompanija stengiasi įžengti į specifinių laivų – žemsiurbių, kasimo, polių kalimo ir kitų laivų remonto rinką. „Tikimės, jog šis projektas, kuris buvo nemažas išbandymas kompanijai, bus ne tik tvirtas žingsnis, atversiantis glaudaus bendradarbiavimo galimybes su garsia Olandijos kompanija „Van Oord“, bet ir sutvirtins įmonės pozicijas specializuotų laivų remonto rinkoje.“ – sakė VLR vadovas.
AB „Vakarų laivų gamykla“ strateginės veiklos kryptys yra: laivų statyba, laivų remontas, metalo konstrukcijų gamyba bei metalo apdirbimas, karštas cinkavimas, uosto krovos ir sandėliavimo paslaugos.