Pasak tarptautinio uostų terminalų operatoriaus „Terminal Investment“ valdomos vienos didžiausių Klaipėdos uosto krovos bendrovių „Klaipėdos smeltė“ generalinio direktoriaus Rimanto Juškos, kardinalūs apribojimai siūlyti jo bendrovei, „Begai“ bei Birių krovinių terminalui, antradienį rašo „Verslo žinios“.
„Buvo siūlomi kardinalūs geležinkelių eismo organizavimo naktimis apribojimai. Tokioms bendrovėms kaip Birių krovinių terminalui, „Klaipėdos smeltei“ ir „Begai“ nepateikiant krovinių vieną trečdalį krovos sudarytų apie 2 mln. t nevežamų krovinių“, – teigė R.Juška. Pasak jo, buvo teikti siūlymai dėl techninių priemonių, padėsiantys išspręsti triukšmo problemą, tačiau tai nepatenkintų gyventojų netenkino.Pernai geležinkelio ruožu nuo „Begos“ iki „Klaipėdos Smeltės“ pervažiavo 134 tūkst. vagonų, o šiemet – 118 tūkst. vagonų.