Kaip informavo Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba, kontrolierės pareigas einanti Edita Žiobienė pripažino, kad buvo pažeistas Lygių galimybių įstatymas bei skyrė Šiaulių rajono įmonės savininkui 1 tūkst. litų baudą. Už šį pažeidimą grėsė bauda nuo 100 iki 2 tūkst. litų.
Įmonės mėsos reklamą kaip žeminančią įvertino Vilniaus universiteto bei Šiaulių universiteto Lyčių studijų centrų ekspertai.
Verslininkas Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybai aiškino, kad ši reklama „pasirinkta dėl grožio“, ji esą „užtamsina patalpą ir saugo nuo tiesioginių saulės spindulių produkciją“. Jis nesutiko su tarnybos išvada ir mano, jog reklama nežeidžia ir nežemina moters.
Tarnyba informuoja, jog Europos Tarybos 1995 metų rezoliucijoje „Dėl moterų ir vyrų įvaizdžio reklamoje ir žiniasklaidoje“ nustatyta, kad lyčių stereotipai reklamoje ir žiniasklaidoje yra vienas iš nelygybės veiksnių, darančių įtaką požiūriui į moterų ir vyrų lygybę, kad tai pabrėžia lygybės visose visuomeninio gyvenimo srityse skatinimo svarbą. Rezoliucijoje taip pat nurodoma, kad reklama ir žiniasklaida neturi menkinti pagarbos žmogaus orumui, jose neturi būti diskriminacijos dėl lyties.
Lygių galimybių įstatymas draudžia informacijoje apie prekes ir paslaugas bei reklamoje išreikšti pažeminimą, paniekinimą dėl lyties ir kitų pagrindų bei formuoti visuomenės nuostatas, kad dėl šių požymių asmuo yra pranašesnis ar menkesnis už kitą.