Užtikrinta lyderystė: 15min – dažniausiai Lietuvoje cituojamas portalas

Naujienų portalo 15min skelbiamos žinios Lietuvoje sulaukia didžiausio atgarsio – statistika rodo, kad jis yra dažniausiai kitose žiniasklaidos priemonėse cituojamas naujienų portalas. Pagal šį rodiklį antroje vietoje esantį delfi.lt 2024 metais 15min.lt aplenkė pusantro karto, portalą lrytas.lt – tris kartus, portalą tv3.lt – daugiau nei keturis kartus, rodo žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ duomenys.
15min / Iliustracija
15min / Iliustracija

„Portalas 15min išsiskiria įspūdingu augimu – jo citavimų skaičius kitose žiniasklaidos priemonėse per metus išaugo daugiau nei tris kartus, tad portalas padarė didžiausią proveržį augimo prasme lyginant su konkurentais“, – sako „Mediaskopo“ duomenų sprendimų ir analizės vadovė Vilūnė Kairienė.

2024-aisiais didelio atgarsio visoje Lietuvos žiniasklaidoje sulaukė 15min žurnalistiniai tyrimai, tarp jų – apie finansinių technologijų bendrovę „Foxpay“, rusiškas detales dujotiekyje į Lenkiją, ekskomunistus valdžios sluoksniuose, miškų pramonės lobistus ir Aliaksandro Lukašenkos oligarchų veiklą Lietuvoje.

15min redakcija, remdamasi savo šaltiniais, taip pat pirmoji pranešė daug svarbių žinių, tarp jų – apie politikės Monikos Navickienės skrydį į Dubajų, naujų ministrų kandidatūras, NBA žvaigždės norą atstovauti Lietuvos vyrų krepšinio rinktinei, rezonansinius areštus ir „Rheinmettal“ planus Lietuvoje statyti artilerijos gamyklą.

„Žurnalisto darbo didžiausia prasmė – viešumu paskatinti teigiamus pokyčius valstybėje ir padėti žmonėms priimti informuotus sprendimus. 15min lyderystė žiniasklaidos rinkoje rodo, kad einame teisingu keliu“, – sako portalo vyriausiasis redaktorius Vaidotas Beniušis.

Pagal „Mediaskopo“ metodologiją, skaičiuota, kiek portalai cituoti kitose žiniasklaidos priemonėse – pavyzdžiui, jei pats 15min savo straipsnyje cituoja 15min – jis neįtrauktas, analogiškai neįtraukti delfi.lt paminėjimai delfyje ir pan.

Naujienų portalas 15min yra antras pagal skaitomumą portalas Lietuvoje.

„Gemius Audience“ duomenimis, pernai 15min vienintelis iš didžiųjų naujienų portalų augo svarbiausiu interneto rinkos sutartu parametru – vidutine dienos auditorija.

Portalo 15min dienos auditorija augo 2,22 proc. ir vidutiniškai siekdavo 440 tūkst. unikalių vartotojų per dieną.

Portalo delfi.lt dienos auditorija smuko 11 proc., lrytas.lt – 17 proc., tv3.lt – 10 proc., lrt.lt – 5 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų