2023 03 20

V.Benkunskas Vilniaus vicemerų pozicijose norėtų matytų ne politikus, o ekspertus

Vilniaus mero rinkimus laimėjęs konservatorius Valdas Benkunskas vicemerų pozicijose norėtų matyti savo sričių ekspertus, o ne politikus.
Valdas Benkunskas
Valdas Benkunskas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Jei mes susitarsime dėl konkrečių kuruojamų sričių, tai mano matymas ir pasiūlymas bus deleguoti ne kažkokius partinius ar politinius atstovus, bet, pirmiausia, ieškoti ir galvoti apie specialistus, kurie ateitų ir kaip profesionalai dirbtų šiose srityse“, – interviu BNS pirmadienį sakė išrinktasis sostinės meras.

Kaip svarbiausią prioritetą po koalicijos derybų jis įvardina ateinančių ketverių metų darbų planą „su konkrečiais rodikliais, su konkrečiais terminais, su konkrečiais atsakingais žmonėmis“.

„Tai yra pamatas, ant kurio statysime visus darbus ir visą kadenciją“, – kalbėjo dabartinis Vilniaus vicemeras.

Sostinės meru V.Benkunskas tapo antrajame mero rinkimų ture nugalėjęs „Laisvės ir teisingumo“ kandidatą Artūrą Zuoką. Vyriausiosios rinkimų komisijos duomenimis, konservatorius surinko 52 proc., o buvęs miesto vadovas – 47 proc. rinkėjų balsų.

Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai miesto taryboje iškovojo 19 iš 51 galimo mandato ir pradėjo valdančiosios koalicijos derybas su Laisvės partija, gavusia devynis mandatus.

Vis dėlto V.Benkunskas jau anksčiau yra išreiškęs lūkestį, kad prie jų galėtų prisijungti ir socialdemokratai, turintys keturis mandatus.

Kitos interviu temos:

*Gatvių siaurinimo ateitis

*Dalyvavimas LGBT eitynėse

*Raudonos linijos derybose dėl koalicijos

*Pagalba Konstantinopolio patriarchato stačiatikiams

*R. Šimašiaus būsimas vaidmuo

*Politinės ambicijos partijoje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis