„Telefonu kalbėjau su uosto vadovybe, pirmadienį pasikviečiau pokalbiui uosto direktorių paprašęs, kad atsineštų visą statistiką, visą išguldymą, kiek kuriame terminale ir ko yra kraunama. Saugumo, dėmesio ir atsargumo tikrai nebus per daug. Vertinti reikia rimtai, ne tik pagal tai, kas sakoma, bet pagal tai, kas dokumentuota, kokie leidimai, kokie yra dydžiai“, – BNS sakė V.Grubliauskas.
Jis sako laukiantis uosto direkcijos „nedviprasmiškų ir aiškių“ atsakymų į kylančius klausimus. Taip pat jis žada aptarti ir vienos iš bendrovių rekonstrukcijos metu keliamą triukšmą.
Galingą sprogimą Beiruto uoste, kaip manoma, sukėlus jame saugotam amonio nitratui – vadinamajai amonio salietrai, dalis politikų Lietuvoje ėmė kelti klausimą dėl uoste Klaipėdoje kraunamų ir sandėliuojamų medžiagų.
Tai darančios bendrovės „Klasco“ ir „Bega“ tikina, kad nerimauti nereikėtų, nes amonio nitratų krova vyksta saugiai, pagal griežtus saugumo reikalavimus, kraunami nedideli šios medžiagos kiekiai, jie sandėliuojami trumpą laiką. Mažinant sprogimo pavojų, amonio nitratai taip pat maišomi su inertinėmis medžiagomis.
Amonio nitratas dažniausiai naudojamas kaip trąša arba trąšų gamyboje.