Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2018 02 19

V.Pranckietis nemato sąsajų tarp „Naisių vasaros“ ir „valstiečių“ partijos, dėl G.Nausėdos pajuokavo

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) deleguotas Seimo pirmininkas Viktoras Prankckietis atsiprašo visų tų, kurie jo komunikaciją apie ekonomistą Gitaną Nausėdą suprato klaidingai. Komentuodamas „Naisių vasaros“ serialo turinį, jis teigia neabejojantis, kad tai nebuvo politinė partijos reklama.
Viktoras Pranckietis
Viktoras Pranckietis / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.
Temos: 1 Serialas

„Aš neabejoju, kad tai nebuvo jokia reklama, nes tuo laiku... kad po to išsivystė – taip, rezultatas buvo toks, kad ta partija laimėjo [rinkimus], bet galvoti, kad 2013 metais jau galėtume manyti, kad 2016 metais... O tas serialas, tai nežinau, kaip jis su partija susijęs. Manau, kad niekaip“, – trečiadienį Žinių radijui teigė Seimo pirmininkas.

Paklaustas apie seriale vaizduojamų ir realybėje nutikusių įvykių sutaptis, V.Pranckietis situaciją palygino su vaikų panašumu į tėvus: „Kaip į vaikus žiūrime, sakome, kad vienas į mamą panašus, kitas kad į tėtį panašus. Matyt, abu vienas į kitą panašūs“.

Vasario pradžioje Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) pradėjo tyrimą siekdama išsiaiškinti, ar 2009–2016 metais rodytame seriale „Naisių vasara“ nebuvo paslėptos LVŽS bei jos lyderio Ramūno Karbauskio politinės reklamos. VRK taip pat aiškinsis, kas mokėjo už minėtą serialą ir ar R.Karbauskio valdomo „Agrokoncerno“ seriale pirkta reklama negali būti laikoma neteisėta nepinigine auka partijai.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Ramūnas Karbauskis
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Ramūnas Karbauskis

2016 metais, prieš Seimo rinkimus VRK jau vertino vieną serialo sezoną ir pažeidimų nerado, tačiau tuomet peržiūrėjo tik paskutinį sezoną ir iš anksto įspėjo kūrėjus, kad dėl jo atliekamas tyrimas.

Naujų klausimų dėl „Naisių vasaros“ seriale galimai rodomos paslėptos „valstiečių“ ir R.Karbauskio politinės reklamos kilo po to, kai LVŽS pirmininkas R.Karbauskis pats paviešino sutartis, kurios rodo, kad „Agrokoncernas“ už reklamą „Naisių vasaros“ seriale „Videometrai“ per 2014 ir 2016 metus sumokėjo 216 tūkst. eurų. „Videometra“ VRK melavo 2016-aisiais negavusi „Agrokoncerno“ paramos.

2010-aisiais pats R.Karbauskis sakė, kad pažiūrėję serialą žmonės kitaip pamatys jį patį. Taip pat jis yra teigęs, kad konsultavo serialo kūrėjus apie tai, kaip seriale elgtis turi vaizduojamas agronomas.

V.Pranckietis: G.Nausėda – nepriekaištingos reputacijos žmogus

Tądien Seimo pirmininkas komentavo ir ankstesnį savo pasisakymą apie ekonomistą G.Nausėdą – teigė, kad „tikrai yra apie ką pagalvoti“, kai atsakinėjo į klausimą apie G.Nausėdos, užimančio SEB banko Lietuvoje prezidento patarėjo pareigas ir įvardijamo kaip galimo kandidato į Lietuvos prezidentus, grėsmę šalies nacionaliniam saugumui.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Gintanas Nausėda
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Gintanas Nausėda

„Jeigu atsimenate, klausimas man sukėlė juoką – tame kontekste ir buvo pasakyta. Aš labai atsiprašau, jeigu kas nors suprato kaip nors kitaip. Aiškiai galiu pasakyti, kad tai yra nepriekaištingos reputacijos žmogus ir įmonė“, – šį kartą aiškino V.Pranckietis.

Ankstesnę Seimo pirmininko komunikaciją pats ekonomistas įvertino kaip nederamą.

„Tiesiog būtų įdomu išgirsti, ką ponas V.Pranckietis sakytų, jeigu Švedijos ambasadorė paprašytų paaiškinti, ką reiškia Švedijos priešiškumas ir ką ponas V.Pranckietis apskritai pasakytų užsienio investuotojams, ar visos įmonės, kurios dirba Lietuvoje ir dirba pagal Lietuvos įstatymus, yra kažkokios priešiškos ar svetimos jėgos. Šiuo atveju, liežuvis nuskubėjo pirmyn, taip sakant, mąstymo, na, ir tikiuosi, kad bus padarytos atitinkamos korekcijos, nes, na, tiesiog Seimo pirmininkui taip šnekėti nedera“, – sakė G.Nausėda.

Prezidento rinkimai Lietuvoje vyks 2019 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos