Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2021 01 28

V.Uspaskicho ir E.Dragūno pokalbį prieš rinkimus VRK pripažino paslėpta politine reklama

Darbo partijos lyderio Viktoro Uspaskicho ir žinomo atlikėjo Egidijaus Dragūnas susitikimas prieš Seimo rinkimus ir jo paviešinimas socialiniuose tinkuose buvo paslėpta politinė reklama, ketvirtadienį nusprendė Vyriausioji rinkimų komisija (VRK).
Viktoras Uspaskichas ir Egidijus Dragūnas
Viktoras Uspaskichas ir Egidijus Dragūnas / 15min koliažas

Už tai abiem pašnekovams gali būti taikoma administracinė atsakomybė.

VRK pripažino, kad pernai rugsėjį ir spalį V.Uspaskicho ir E.Dragūno „Facebook“, „Instagram“ bei „Youtube“ paskyrose paskelbti jų susitikimo įrašai buvo paslėpta reklama, nes nebuvo atitinkamai pažymėti.

VIDEO: Egidijaus Dragūno ir Viktoro Uspaskich susitikimas

Darbo partija už šiuos paskelbimus sumokėjo bendrovei, kuri buvo pasamdyta rūpintis Seimo rinkimų reklamos skelbimu.

Darbo partijos atstovai VRK tvirtino, kad per skubėjimą pamiršta pažymėti šių įrašų kaip politinę reklamą. Ji pabrėžė, kad nei E.Dragūnui, nei kitiems dalyvavusiems asmenims nemokėta už reklamą.

Dainininkas VRK savo ruožtu teigė savo socialinių tinklų profiliuose susitikimo su V.Uspaskichu įrašą paskelbęs, norėdamas informuoti gerbėjus apie savo gyvenimą, o ne siekdamas propaguoti ar reklamuoti politiko, jo vadovaujamos partijos.

Anot E.Dragūno, jeigu būtų pažymėjęs įrašą kaip politinę reklamą, būtų klaidinęs savo sekėjus, nes jiems būtų susidaręs įspūdis, kad jis ragina balsuoti už Darbo partiją, o tokių ketinimų neturėjo.

Seimo rinkimai vyko spalio 11 dieną.

Darbo partija per juos buvo trečia, surinkusi 9,43 proc. rinkėjų balsų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?