„Aš matematikos pamokose penktoje klasėje naudojuosi net penkiais vadovėliais“, – sako matematikos mokytojas ir Vilniaus Emilijos Pliaterytės progimnazijos direktorius Gintaras Petronis.
Tokia dabar daugumos Lietuvos mokytojų kasdienybė – kadangi nauji vadovėliai pagal atnaujintas ugdymo programas išleisti dar ne visiems dalykams visose klasėse, medžiagą pamokoms tenka susirankioti bent iš kelių šaltinių.
Vis dėlto kol vieni negaili priekaištų, kiti sako įžvelgiantys pliusų ir didelės problemos dėl vadovėlių stokos nemato. Nes tų problemų, kaip sako Žvėryno gimnazijos direktorė Žaneta Vaškevičienė, ir rimtesnių esama.
Nepaskaičiuota
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja iš Klaipėdos Lilija Bručkienė (ji – ir Lietuvos švietimo darbuotojų profesinės sąjungos pirmininko pavaduotoja) sako, kad išties ne visi vadovėliai yra parengti ir išleisti, tačiau yra ir kita problema, kuri esą galbūt kiek mažiau eskaluojama ir aptarinėjama.